duminică, 24 octombrie 2010

Toate paturicile mele

Voi incerca sa pun aici toate paturicile. Va fi un post lung, updatat periodic, pe care il veti putea gasi mereu sub butonul din dreapta cu 'paturicile mele'. Daca vreţi să cumpăraţi una sau să vedeţi mai uşor ce e disponibil, vizitati magazinul meu pe Breslo.

Acolo unde gasiti un titlu si cu link, puteti da click si ajungeti la postarea de pe blog cu mai multe detalii (dimensiuni, materiale, povesti). Daca nu gasiti titlu sau link, fie n-am scris despre ea pe blog, fie am fost intr-o mare viteza cand am editat postarea :)


delia

razna

sonia (3)

Carmen (2)

stelua-4

anemona-5

echino3-01

baby-smile-wip

baby-blue-wip

baby-princess-wip

mina_04

andra_04

Little prince quilt 01

IMG_3406bis

3sisters (2)

patchwork-pillows (4)

heilroom quilt completed





Timbre_wip

Aceasta paturică e listată în magazinul de pe Breslo, aici. Vanduta
___________________________________________________



echino quilt 06

Aceasta paturică e listată în magazinul de pe Breslo, aici
_______________________________




IMG_83184
Aceasta paturica este listată în magazinul de pe Breslo, aici. Vanduta
_____________________________________________



bliss_01
Vanduta
_______________________________________________


Pisicoasele - Vandute

_______________________________________



Flamo_mom_02


Acaesta paturica e disponibila in magazinul de Breslo, aici. Vanduta
________________________________________



Cip_02

Acesta paturica este de vanzare in magazinul meu de pe Breslo, aici. Vanduta
__________________________________________


Zoo (si aici)

Zoo_04 (Large)

O gasiti in magazinul meu pe Breslo, aici. Vanduta
_______________________________________________





Acesta paturica este de vanzare in magazinul de pe Breslo, aici. Vanduta
_______________________________________

Domnisoara Ana



Aceasta paturica este de vanzare in magazinul meu de pe Breslo, aici. Vanduta
_____________________________________________


Paturica fara nume

ana

Aceasta paturica este de vanzare in magazinul de pe Breslo, aici. Vanduta

______________________________________________


Familia Flacaruie (tatal si fiul) - Vandute

Flamo the son tring to get to dad

Flamo the dad climbing the tree

________________________________________


Chocolate Momo quilt

Aceasta paturica este de vanzare in magazinul meu de pe Breslo, aici. Vanduta
___________________________________


Chartreuse - Vanduta

IMG_6676 (Large)


___________________________________


Evergreen - Vanduta

IMG_6695 (Large)

___________________________________



supermom quilt 05

Aceasta paturica este de vanzare in magazinul meu de pe Breslo, aici.
___________________________________


Paturica perna - Vanduta

pillow quilt
___________________________________



improvisional quilting
___________________________________


Bro custom quilt 01
___________________________________



Sis- custom quilt
___________________________________

Printesa - Vanduta

___________________________________




___________________________________




___________________________________

2-2-2 (Si aici) Vanduta

Baby quilt
___________________________________


TDF - Vanduta

___________________________________


3-3-10 (si povestea ei)

Aceasta paturica nu este de vanzare. Daca va place mult de tot si tineti neaparat sa o aveti pe ea sau una asemanatoare, trimiteti-mi, va rog, un mail. Si-a gasit o casuta noua :)
___________________________________



Rosa - Vanduta

___________________________________



La uscat - Vanduta


___________________________________



Artificii (si in lucru) - Vanduta


___________________________________


Fluturi

-
___________________________________



Ina - Vanduta


___________________________________



Toamna


Aceasta paturica nu este de vanzare.
___________________________________


Culori




Aceasta paturica nu este de vanzare, este a lui d. Daca va intereseaza una asemanatoare, trimiteti-mi, va rog, un mail.
___________________________________


Primavara - Vanduta

___________________________________


Pastel - Vanduta

___________________________________



Buline - Vanduta

Vanduta
___________________________________


Fetita ( si in lucru) - Vanduta



___________________________________


Baietel ( si in lucru) - Vanduta



___________________________________


Patratel - Vandut



8 comentarii:

  1. Sunt superbe toate! Ma tot gandesc pe cine stiu care sa nasca curand, sa-i cumpar o paturica. Cred ca pana la urma le iau la ai mei copii, desi unul dintre ei nu mai incape sigur in ea :o)

    RăspundețiȘtergere
  2. merveilleuses!
    e posibila o paturica in combinatie de paisley (lire le zice?) ca la paturica Ina, cu elefantei si bufnite?

    RăspundețiȘtergere
  3. Khrisu, Gabriela
    Multumesc

    Iglita
    Fix in momentul asta nu :(. Nu am suficient material pentru asta. Daca vrei, scrie-mi pe mail si discutam acolo.

    RăspundețiȘtergere
  4. superbe, culori numai bune de incalzit si inveselit o iarna rece!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce paturele mai aia cum disponibile? imi plac foarte mult si mi-ar fi placut sa comand 2 modele diferite :)

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.