luni, 10 ianuarie 2011

Ana şi Maria


Adica cele doua domnişoare care m-au ţinut ocupate ieri. Sunt micuţe, finuţe şi cu siguranţa nu genul meu :))). Voiam de ceva timp sa lucrez o paturica [] care sa nu fie tocmai pe gusturile mele. De fapt nu stiu daca e vorba de gusturi, cred ca ţine mai mult de stil. Oricum, cele doua domnisoare m-au pus la incercare :)) Şi da, pâna la urma sunt mulţumita si de mine şi de ele


Nu m-am aventurat la dimensiuni prea mari, ambele au 75 x 75 cm, perfecte pentru un bebe mic. Lucrând la ele nu ma gândeam decât la ce cadou bun ar fi fost ele pentru fiicele şefei mele. (Da, a fost o vreme când aveam o şefă :) pfiu, ce bine e acum :))) ) Pentru că în afară de a da banii pe tâmpenii inutile şi/sau nasoale nu am reuşit să fac prea multe la vremea aceea.

Aşadar, sa revenim.
Domnişoara Ana
75 x 75 cm
Amy Butler - Love (si loooove bulinele)



Desi nu e deloc stilul meu, imi place de mor. Să nu ziceţi că nu v-am zis :)
Costa 100 lei, o gasiti pe Breslo.


Domnişoara Maria
tot micuţa şi finuţa, 75 x 75 cm
Tot Amy Butler - Love, dar pe altă paletă de culori.
Şi da, şi la asta iubesc bulinele (şi Kung Fu, as in Kung Fu Panda, dar asta e alta poveste :) )




Pe dos are o superbitate de material pe care il ţin bine de vre-un an. E genul ăla pe care il iubesc, nu il folosesc ci il ţin bine cel puţin câţiva ani până mă hotărăsc sa tai vreo bucăţica. Deci nu, nu e singurul, am o intreaga rezerva de din ăstea :))
E foarte foarte moale şi super maleabilă, extra de treabă, cum ar veni.
Tot 100 lei, tot pe Breslo.


Amândouă au la mijloc o vatelina foarte subţire de poliester. You won't belive it's poliester, după cum zice producatorul :)) Si chiar nu mi-a venit sa cred. Mie una imi place cel mai mult din ce am incercat pana acum (bumbac mediu, poliester mediu, poliester super gros, poliester subtire) pentru ca 1) e usor (bumbacul e ceva mai greu) 2) e super extra maleabil, 3) e subţire. Încă mai am de incercat amestecul (70-80bbc, 30-20 poli), bumbacul subtire si lana. Si după o sa mă hotărăsc definitiv. Sper :)


2 comentarii:

  1. Deci...recunoaste ca numele mieu te-a inspirat :))
    Sunt tare dragute micutele :X

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.