joi, 13 ianuarie 2011

Cip

Cirip :)

Cip_03

Cip_02

Cip_05

Nu am cuvinte sa va spun cam de moale poate sa fie. Si bunuta. Si frumusica. Si... Si cum rar se intampla sa fac o paturica si sa nu fiu convinsa ca e cea mai tare de pana acum, ei bine, Cipciripa asta mica e cea mai tare . Si e deja pe Breslo.

Singura problema e ca si nebunia de animalute e ... nebunie :). Si cum d n-a mai zis nimic, nu m-am hotarat daca sa ramana sau nu.


IMG_7665 (Large)

si spalata
Zoo_04 (Large)

No, altceva? Voi ce mai ziceti, ce mai faceti? Eu am schimbat fata blogului si am reusit sa pierd o gramada de bloguri din blogroll. Asa ca de aia nu stiu ce mai faceti :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.