joi, 21 octombrie 2010

Gata si artificiile


Ma enerveaza ca nu apuc sa fac poze decat pe intuneric. Dar e frumusica. Foc.

Are ceva mai mult de 200 de bucatele, ar fi trebuit sa fie o paturica din resturi dar, cum eu tai la milimetru si economisesc fiecare leuţ din cei 50/metru, evident ca nu am resturi :).

Asadar, va prezint ...


Artificiile



Un pic mai mult de 75 x 75 cm
Moluta si bunuta pentru un bebe
Fata: Kona White, Wendy Slotboom, Michael Miller, Moda, Ikea si cateva de-ale mele.
Dos: de-ale mele, artificiile
Margine: Moda
Cateva cusaturi ornamentale de mana. Pentru ca merita :)
Umplutura: poliester
190 lei

8 comentarii:

  1. Faina si paturica asta:). Quiltul perfect..linii paralele si echidistante. :)

    Intrebare.. quiltul il faci cu piciorusul acela cu dubla antrenare si ghidaj?

    RăspundețiȘtergere
  2. Fara ghidaj, cu piciorusul cu pricina :)

    Mersi

    RăspundețiȘtergere
  3. oau :)...asa dupa ochi?? sau iti faci niste linii ceva?
    khrisu

    RăspundețiȘtergere
  4. voiam sa mai scriu si despre sling, si mi-a scapat atunci. Foarte ingrijit,curat si frumos lucrat. Cusaturi uniforme, paralele..:)

    Khrisu

    RăspundețiȘtergere
  5. pai merg paralel cu liniile de cusaturi. la un piciorus, la un piciorus juma', la juma' de piciorus.. ma gandeam si la ghidaj dar mi-e ca pierd farmecul tinutului dupa model si ajung sa le matlasez ca alea de serie.

    daca-l aveam la tura asta nu mai faceam linii de mana. si cred ca e mult mai simpatic asa.

    RăspundețiȘtergere
  6. ah, matasea aia se lucreaza oribil. aluneca in toate partile, se trage fire daca nu e acul perfect... sa te vad cum ti se ia dupa primele rochite :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) ..si eu am lucrat greu la rochitele alea de pe blog...ingrozitor..pe deasupra e si elastic materialul.
    Inca n-am luat matasea...dar mi-a casutat sa-mi fac si eu o rochie pt o cumetrie...
    khrisu

    RăspundețiȘtergere
  8. Da..liniile de mana is foarte faine...rustice.
    Imi plac cusaturile de mana in general...astia in revista 'lucru de mana' au prezentate cateva cusaturi..eu is innebunita dupa cusatura feston si lantisor..pe cea din urma n-am reusit inca s-o fac cu masina de acoperire... oricum cred ca-i inferioara celei de mana.
    khrisu

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.