sâmbătă, 2 octombrie 2010

Ce-am facut azi

Spre rusinea mea, o sa incep cu ce nu am facut azi. Nu am mers in Izvor. Si pe de o parte imi pare tare rau. Pe de alta parte, momentan sunt in extaz din cauza de noul membru al familiei :) Iar ceilalti doi mi-au dat o zi intreaga sa ma joc. Concluzia: merita fiecare din cele 12 rate babane pe care le voi plati un an de zile.

Azi si maine sper sa pun pe blog chestii faine. De saptamana viitoare incepe calvarul si o sa vedeti ce se intampla cand oameni idioti vor sa para importanti prin orice mijloace. Ocazie cu care va anunt ca, desi nu au ajuns toti banii la mine, astazi am depus 150$ pentru BCIA. Si va fi nevoie de mult mai multi pentru lupta care va incepe saptamana viitoare. Cum intra si restul banilor, pleaca si ei tot acolo.




Pana atunci, inapoi la chestii faine. Deci ce-am mai facut:


Am incercat mai intai masina pe bucatele mici.
Am matlasat.
Dupa cateva reglaje am montat si masa.
Am zis sa tai cateva patratele si sa vad cum se descurca la chestii mici.



Evident, lucrurile au luat-o razna si din joaca a ajuns de-o paturica incredibil de dulce, taman buna pentru un nou-nascut mic mic si pufos. Mai trebuie sa ma hotarasc ce margine va avea.



[ Vedeti cusaturile? Vedeti colturile perfecte? Imbinarile sublime? Matlasatul perfect? :) ]

La fel de evident, am testat si aparatul nou. Pe lumina foarte proasta (paturica e cu mult alb, nu galbui), insa oricum ne-a lasat cu gura cascata. La fel si copilul :)




Si ca sa termin si mai vesel, ajutati-ma sa ii dau un nume. Nu am nici o idee, insa presimt ca voi vorbi de ea mult timp de acum incolo. Sau de el. Asa ca se impune un nume. Idei?

6 comentarii:

  1. Sa-ti traiasca noul membru, sa fie sanatos si sa te faca fericita! :)

    Mai, eu una nu ma pricep neam la plati prin internet, nu resuesc niciodata asa ca m-am lasat pagubasa sa mai incerc ... daca tu strangi fonduri pt BCIA si le trimiti acolo as vrea si eu sa contribui cu ceva... cum sa fac?

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru achizitie!
    Azi am facut si eu mica donatie promisa. Imi cer scuze ca m-am mobilizat atat de greu...e o perioada total haotica!

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandra,
    de pe firma am facut donatiile directe, adica banutii stransi din vanzarile din sapt BCIA. Pentru acele din voi care nu puteti depune prin PayPal va pot da contul lui alex (eu n-am :) ) si apoi trimite el prin paypal. Sper din suflet ca nu mi-a depus careva in contul firmei :-S ca nu am cum sa ii inregistrez :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu zic sa ii spui ALICE, pentru ca te trimite si ne trimite de fiecare data in Tara Minunilor :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Diana, ba da! Eu am depus in contul firmei!! :(( N-am vrut sa-ti creez probleme...SA-mi zici daca pot repara cumva...:(

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.