vineri, 8 octombrie 2010

IBW - Ziua a 3-a + Intalniri

In primul rand, o veste tare buna din Timisoara. Acum cateva saptamani am primit un mail de la o mamica cee imi povestea ca isi poarta copilasul intr-un wrap Didymos si ca doreste sa cunoasca mai multe mamici 'purtatoare' din zona. Iar acum, sambata aceasta, de IBW, organizeaza o intalnire intr-un parc timisorean. Mai multe detalii, singurele pe care le am, de fapt, aici. Daca mergeti, abia astept impresii de dupa si, evident, poze :D.

In aceeasi ordine de idei, Cristina (Adelle) organizeaza si ea o intalnire in Bucuresti. Mi-am dorit mult sa merg. Initial am fost stresata ca s-ar putea sa fie un pic nepotrivit sa vin, insa dupa ce am vorbit cu Cristina m-am linistit complet.
Din pacate, in acest weekend se organizeaza o alta inatalnire mare, cea a familiei lui husband. Acolo vor veni doua persoane pe care d le iubeste si in compania carora se simte mereu excelent: sora si fratele lui husband. M-am gandit si m-am tot gandit si m-am mai rasucit de cateva ori. Insa de prea multe ori am zis ca d e primul si, de fapt, nu a fost :(. Plus ca intalnirile acestea sunt atat de rare incat pur si simplu nu trebuie ratate. Asa ca, week-endul acesta, nu vom fi in Bucuresti si ratam cu gratie intalnirea. Nu ratam insa o distractie in familie (fara comenzi, fara Alice, cu net la limita subzistentei :)) ) si bucuria de a dormi impacata cu mine insami.

_______________________________________

Inapoi la slinguri.
Pentru ca v-a placut mult treaba cu slingurile fixe, astazi facem altceva decat ce era propus. Azi, 8 octombrie, la fiecare sling fix (edit pt Dani :D - la pret intreg) cumparat, mai primiti unul. Pana la ora 24.00.

Conditiile sunt:
1. marimea voastra sa fie in stoc (cel cu denim NU e in stoc)
2. al doilea sling e ales de mine (marimea aleasa de voi, evident).

Nu ca sa vi le dau pe alea reduse primele, ci pt ca oricum va fi dementa cu marimile, cu ce am in stoc, cu ce model, care mail a ajuns primul... Nici nu vreau sa ma gandesc...


Pt marime:
  • va masurati de la partea cea mai inalta a umarului, la partea cea mai inalta a soldului opus (de la os la os, cum ar veni).
  • va uitati in tabel
  • verificati ca si la celelalte masuri din tabel sa va incadrati in aceeasi coloana
  • daca nu va incadrati, atunci trimiteti mail.
E absolut ok sa va cuplati cate 2, numai ca slingurile pleaca amandoua la aceeasi adresa. Spor :)

11 comentarii:

  1. in sfarsit vad pe cineva care da repere clare la masuratoare. ca in general se spune umar-sold si atat.
    pupam si sa va distrati!

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa mai fie in promo si slingurile cu inel? Din pacate am ratat prima zi de promotii, cand le-ai avut la reducere pe acelea :(

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm... ma uit pe site si nu vad decat un singur sling fix, in afara de cel cu denim. mai ai modele pe stoc, dar care nu sunt pe site?

    RăspundețiȘtergere
  4. Diana, nici eu nu cred ca ar fi fost nepotrivita prezenta ta acolo, ba chiar te asteptam sa mai schimbam doua vorbe. Oricum, vei fi prezenta prin slingurile, mei tai-urile si wrap-urile tale pe care eu le recunosc de la o posta:)). Iar eu il voi purta pe piticot in slingul tau cel moooov inconfundabil:))
    M-am uitat si eu pe site si nu am vazut decat doua slinguri fixe cu pret intreg si doua reduse. Vrei sa spui ca pot sa iau doua cu 60 ron??? Asta e o super afacere pentru mine...dar pentru tine???
    Cu drag, Dani Mitu

    RăspundețiȘtergere
  5. Am trimis mail dimineata. Sper ca a ajuns! :) Ce super promotie! Multumim!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ralus,
    adevarul e ca aia e cea mai importanta. dar mi a luat mai bine de 1 an sa pun tot tabelul la punct...

    blueeyes, da, sigur va mai fi o zi pt slinguri reglabile :)

    corry
    mai sunt la slinguri reduse. deci sunt cele cu maro si flori, cele cu maro si dungi si cele albastre.

    dani
    chiar mi ar fi placut sa vin, insa am zis de atatea ori in ultimul an ca d e cel mai important si de fapt l am tarat dupa noi in n ocazii... nu m-as ierta sa i ratez bucuria asta :(

    despre slingurile reduse...bine ca esti tu desteapta :)))) nu, domn'le, nu poti sa iei 2 la 60 de lei, nici nu acopra materiale plus transport. deci nu :D

    raluca
    da, a ajuns :). acum ma tot gandeam ce marime sa fie...rezolvam noi ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai, mai, Diana, ca nu sunt chiar asa desteapta :P, ai vazut ca ma miram si eu sa aibe un pret asa mic, de aia am si intrebat ce afacere e asta pentru tine (ma gandeam ca nu acopera nici materialul, nici transportul...ce sa mai zic de mana de lucru?).
    Pana imi raspund mie prietenele daca facem vreo combinatie, sigur se duc toate...auzi, dar cand se termina ce-i pe site, vii cu colectia noua din care o sa vrem si de aia si de aia, asa-i :))?
    Distractie placuta in we!
    Dani

    RăspundețiȘtergere
  8. dani
    nu cred ca o sa fie colectie noua pana in primavara, adica as vrea eu dar nu ma urnesc deloc :( dar si cand o sa fie .... :)))))

    deja nu mai am marimea 3, cred ca mai am unul, insa am o gramada 2, daca intri pe acolo, stai pe pace pana diseara :)

    RăspundețiȘtergere
  9. noua ce masura ne trebuie? as vrea unul pentru radu, sa il poarte pe david si as vrea unul pentru mine sa il port eu pe bebe nr 3, cand o mai creste... deci, clar am nevoie de masuri diferite, doamna, asa ca astept sfaturi :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Diana, imi pare rau ca nu poti veni, ar fi fost frumos.
    La toate intalnirile noastre de pana acum a fost foarte fain in primul rand pentru copiii. S-au jucat, au interactionat cu copii de diferite varste, s-au alergat etc. Eu zic ca Ra are de invatat din astfel de intalniri unde parintii stau de vorba, copiii nu sunt in centrul atentiei dar sunt prezenti, misuna si se joaca printre picioarele adultilor. De cele mai multe ori si parintii au stat jos la nivelul copiiilor.
    Evident tu esti mamica lui si stii cel mai bine ce isi doreste d.

    Sa aveti un weekend minunat! Iar la anul o vom face si mai lata, si cu participarea ta.

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.