marți, 5 octombrie 2010

International Babywearing Week - ZIUA 1

Dupa cum v-am povestit saptamana trecuta, nu ma simt in stare sa fac nimic deosebit. Cel putin nu ceva care sa implice chestii care ma pot scoate din ritmul in care de-abia am intrat. La intalniri nici nu ma gandesc, se anunta o vreme oribila si nu as iesi din casa pentru nimic in lume. Mai ales ca d si Alice (da, asa i-a ramas numele) ma tin foarte ocupata.

Dar pot face ceva care sa nu necesite prea mult efort.


In saptamana 6-12 octombrie, adica acum, de International Babywearing Week (si-asa e greu de scris, saptamana internationala a purtatului copiilor mi se pare mult prea mult ), in fiecare zi, pe sling.ro va fi o oferta. Anuntata dimineata si care, daca nu se specifica altfel, se va termina ziua urmatoare.



ZIUA 1: miercuri, 6 octombrie, ca sa serbam inceputul IBW, slingurile reglabile Vest au reducere 30%. Adica le veti putea cumpara cu 84 de lei, incluzand transportul pana la usa :). Acest pret este valabil pana pe 6 oct, ora 24.00.

10 comentarii:

  1. Diana, nici nu cred ca-i nevoie sa iesi din casa: cu fiecare esarfa facuta de tine si in care-i purtat un copil saptamana aceasta si oricand, tu iesi din casa, esti prezenta alaturi de ei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Copiii au un viitor incert zic eu. E bine ca le creati un prezent frumos. Copilul sa stea la sanul parintelui!

    RăspundețiȘtergere
  3. Diana, vreau si eu un sling din matase naturala, din ala gri-verde-albastru. O prietena de-a mea a nascut acu 3 zile si ma gandeam ce cadou sa-i fac sa-i mearga la inima. Cred ca slingul asta e acela, mai ales ca ea e o tipa mai sofisticata...
    deci, 300 ron estem?

    in cat timp e gata?

    RăspundețiȘtergere
  4. Khrisu, e gata :). Doua am, unul pt IBW si unul, se pare pt prietena ta :). Da-mi mail

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. c_cris78@yahoo.com.
    Mie-mi trebuie dupa data de 16 octombrie...atunci imi intra pe card banii...
    Sa-mi dai un cont ceva, iti virez banii si dup'aia imi trimiti coletul prin posta..ca mor sa stau la posta sa platesc rambursul..noi avem niste tanti vaci la posta de te plimba la toate ghiseele :D.
    Sling cu inele reglabil e? Merge pt nou nascuti, da?
    pup

    RăspundețiȘtergere
  7. daca mi-l trimiti prin curier te pup...

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Diana. E foarte frumos slingul, ceva de vis.
    Matasea e material f rezistent ..cred ca nici nu era nevoie sa-l dublezi.

    Si apropos de material...daca nu-mi zici de unde te aprovizioneeeeezi, ma supar :))!!!...deja am in minte niste rochitzeeee...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Khrisu, nedublat merge pt bebei mici de tot, dar cel dublat e comod la orice varsta. O sa vada ea :)

    Rochite de matase, huh? :D Lesin :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Aham..daca zici tu....

    Da, vreau rochita de printesa sa fac...
    Pe net n-am gasit decat distibuitori din sua sa aibe matase dupioni:(
    Imi place tare mult textura materialului.
    Nu-s priceputa in d-ale materialelor, dar ma "tratez" sa rezolv asta.

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.