sâmbătă, 9 octombrie 2010

International Babywearing Week - ZILELE 3 si 4

De acum, 9 oct ora 02.00 pana pe 10 oct ora 24.00

M-am gandit ca, daca tot vine weekendul si nu voi fi in Bucuresti, sa le facem impreuna. Si eu sa nu fac mare lucru :) pentru ca se presupune ca merg la relaxat. Asadar in aceste doua zile am de dat un sling reglabil din matase naturala. 100%. Dupioni. Una de lesini. Merge la absolut orice vreti voi, de la blugi la rochii de seara, e incredibil de comod si frumos rau.de.tot! TDF, cum s-ar zice.

Si din ciclul Stiati ca?:
  • matasea este cel mai rezistent material natural (adica nu poliester & co) ?
  • pana nu demult, parasutele erau facute din matase ?

Cum spuneam, week-endul asta v-ati scos, nu trebuie sa cumparati nimic. (Aud niste tati rasufland usurati in fundal?) Ba mai mult, daca tot e nasol afara va invit sa va uitati pe poze cu bebe ceva mai mic. Si daca tot ati ajuns sa va uitati pe poze, aratati-mi si mie. Cum vreti voi, pe mail, blog sau facebook. Partea buna e ca sunt mai multe feluri de a intra in calcul pentru slingul ala super.

Ca un fel de mica paranteza, tocmai am facut o pagina de facebook poarta-ma. Ca sa nu se mai isterizeze colegii din tinerete ca vorbesc numai de alaptare si purtat copiii. Bine, eu tot de asta vorbesc, macar ei sa nu ma mai auda :D si sa fim cu totii mai fericiti.


Asa, revenind, cum va puteti inscrie pentru tragerea la sorti (promit ca e cu random.org):
-daca imi trimiteti pe mail o poza (doua, 3, 5, nu conteaza, tot o sansa e) cu bebe in sling/wrap/MT/WT si sunteti de acord sa apara pe site la galerie;
-daca bantuiti pe facebook si puneti acolo o poza (doua, 3, 5, nu conteaza, tot o sansa se numara) si o si tag-uiti cu poarta-ma (de fapt cred ca nu se poate, ca tocmai am incercat, tot pe sarmana de mine ma tag uiti :((( ) mai faceti de o intrare in concurs.
- daca aveti chef de romane si vreti sa povestiti cum ati simtit voi faptul ca v-ati purtat copilul, si publicati asta pe blog (sau o puneti pe mail), mai aranjati de doua sanse lasand un comentariu cu linkul la postul de aici.
- daca nu aveti inca nici un fel de sling (wrap, mt, wt...), puteti sa scrieti pe blog sau sa imi trimiteti pe mail povestea voastra cu de ce ati vrea sa va purtati copilul. lasati comentariu mai jos si aveti o sansa la tragerea la sorti. cu un pic noroc se rezolva multe :)





Am impresia ca vorbesc un pic cu prune-n gura (probabil pentru ca dorm deja), asa ca aranjam de-un exemplu: Maricica vrea tare mult un sling din matase sa mearga cu rochia de botez. Ce face ea sambata dimineata la prima ora? Pai odata cauta poza cea mai frumoasa cu bebe in sling. Nu pentru ca imi trebuie mie poze frumoase, ci pentru ca asa ii place ei :D. Mi-o trimite pe mail fara sa imi omoare netul (adica n-o trimite la rezolutie de scos poster, ci una micsorata la un 800x600, arhisuficienta). Ma rog, de fapt incearca s-o micsoreze dar nu reuseste, asa ca o trimite maricica, eu ii zic ceva in gand, dar nu mai conteaza. Cum a trimis mailul, Maricica lasa un comentariu aici 'iubita ti-am trimis mail'. Maricica nu uita sa se semneze cand lasa comentariul! Pe dupa amiaza isi aminteste ca avea si ea un cont de facebook pe care nu l-a mai folosit de ceva timp. Intra repede, uploadeaza o poza cu bebe si slingul cauta bine pe sub poza pana gaseste in dreapta jos butonul cu tag. Ma cauta, ma gaseste, ma taguieste, ca de obicei, fix pe fundul copilului, dar nu e problema. Bine, de fapt se prinde ca nu eram prietene pe facebook, ma cauta, da de alta DIana, in fine, ma gaseste, io zic da, ma taguieste si gata. Apoi vine repede si comenteaza pe blog ' scumpi, te-am pus si pe facebook, draga'. Maricica tocmai a mai castigat o sansa. Sambata seara Maricica il priveste pe bebe cum doarme. Simte cum vine inspiratia asa ca se apuca de scris pe blog. Bineinteles, nici n-a dat publicare bine ca a venit si a lasat un mesaj aici papusica, a-i o poveste la mine pe blog. te sarut!. EDIT: ca sa imi fie mai usor, mai comenteaza o data, ca sa ia cele doua sanse. In acest moment, draga de Maricica are 4 sanse la tragerea la sorti. Adica atunci cand va sosi vremea lui random, lista va arata asa: 1. Ana 2. Maria 3. Ileana 4. Maricica 5. Maricica 6. Maricica 7. Maricia

Serios vorbind acum, e un sling foarte fain. Arata demential la ceva mai fancy insa e absolut cu totul si cu totul cu blugi. E foarte fin, are o rezistenta excelenta si nu am mai facut pentru vanzare pentru simplul motiv ca sub 300 ron nu puteam sa il fac. Este imposibil de fotografiat ca sa vezi culoarea reala, e fie un bleu, fie un verzuliu, fie un fel de gri, fie cate un pic din fiecare. Si se face la fel de mic ca un pouch.



Promit ca pana luni ma mai gandesc la 1-2 premii de consolare :)

P.S.MARE: Daca participati la concurs tineti cont de faptul ca produsul, desi al vostru, va trebui sa si ajunga cumva la voi. Adica va ocupati voi de transport, nu eu :)

P.P.S Va rog mult, nu lasati comentariu la acest post daca nu participati cu vreo intrare la tragerea la sorti. Mi-ar fi mult mai usor la calculat. Primesc notificari la toate comentariile de pe blog, daca aveti intrebari va rog puneti-le la ziua 1.

_______________________________________

EDIT 10 OCT. 03.00
Am adaugat cateva intrari pentru fetele care nu s-au prins ca pt blog primesc 2 intrari si una pt florina care nu stia daca se califica povestea de pe mail. Doua, de fapt. Am lasat intrarea Ralucai, initial din greseala, acum ca a doua sansa la postarea de pe blog. Am mai sters din comentariile fara intrari.

_______________________________________
10 OCT. 23.00
Pana acum lista arata asa. Va rog sa va cautati in lista si sa vedeti daca mai aveti intrari pe care nu le-am pus. La 24.00 inchidem lista

  1. MIHAELA – POVESTE 1
  2. RALUCA P – POZA
  3. RALUS – POZA
  4. RALUS – BLOG 1
  5. EREENA – POZA
  6. RALUCA CIRSTEA – FACEBOOK
  7. ALINA ZARNOVAN – POZA
  8. ROBERTINA – POZA
  9. MIRELA – POZA
  10. EREENA - FACEBOOK
  11. RALUCA /ALEX – POZA
  12. RALUCA/ ALEX POVESTE 2
  13. ROXANA – POVESTE 1
  14. MONIS – POZA
  15. BLUEEYES – POVESTE 1
  16. RALUCA/ALEX – FACEBOOK
  17. FLORINA - POZA
  18. CORRY – POZA
  19. FLORINA – POVESTE 1
  20. CORRY – FACEBOOK
  21. RALUS – BLOG 2
  22. FLORINA – POVESTE 2
  23. LUTHIEN – POVESTE 1
  24. LUTHIEN – POZA
  25. RALUCA CRISTEA – POZA
  26. LUCI – POZE
  27. LUCI – FACEBOOK
  28. RALUCA/ALEX – POVESTE 1
  29. ILINCA – POZE
  30. LUCI – POVESTE 1
  31. LUCI - POVESTE 2
  32. LUTHIEN – POVESTE 2
  33. ALINA ZARNOVAN – FACEBOOK
  34. ADINA – POZA
  35. ANDREEA/MATEI – POVESTE 1
  36. ANDREEA/MATEI – FACEBOOK
  37. MARIA MIRABELA – BLOG 1
  38. MARIA MIRABELA – BLOG 2
  39. ANDREEA/MATEI – POVESTE 2
  40. BLUEEYES – POVESTE 2
  41. ROXANA – POVESTE 2
  42. MIHAELA – POVESTE 2

48 de comentarii:

  1. Nu am inca poza cu bebe in sling, pentru ca bebe este intr-un "sling" perfect, adica in burtica :)) Va iesi de acolo peste vreo 3 saptamani si are nevoie de ceva cat mai apropiat de burtica, adica de un sling :)
    Promit insa sa trimit candva si poze frumoase, tare mi-ar placea sa-l vad pe-aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun gasit!

    Am trimis poza:).

    Raluca

    RăspundețiȘtergere
  3. Si pe blog : http://piticiculipici.blogspot.com/2010/10/babywearing.html

    RăspundețiȘtergere
  4. am pus pe facebook poza si am tag-uit. sper ca am facut ce trebuie...)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! Si nou ne place slingul, am trimis si poze sa dovedim:), Alina Zirnovan

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai trebuia sa se inscrie si Maricica, nu? Ti-am trimis mail! Mirela.

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata minunat slingul! Am trimis mail! Multumiiimmm!

    RăspundețiȘtergere
  8. Recunosc ca povestea cu Maricica o urmez pas cu pas, imi e de mare ajutor :">.

    Chiar eram gata sa astept cu blogul pana cand imi dai accept pe FB, doar ca sa nu sar peste pasi :D.

    Daca am o postare din septembrie pe blog legat de babywearing, se pune?

    http://alexcreste.blogspot.com/2010/09/mijloace-de-purtare-bebelusilor.html

    Eu sunt fan sling fix, nu ring sling, recunosc. Dar pentru asta frumosul poate ca as lua niste lectii cum sa umblu mai usor la inele :D.

    RăspundețiȘtergere
  9. Desi bebelusul meu mai are o luna de stat la caldurica la mine-n burtica, eu am slingul Vest achzitionat in prima zi de IBW... asta pentru a intelege cat de mult imi doresc sa-l port pe bebe precum africancele! Si probabil si-n mei-tai, precum asiaticele (cel putin asa imi sugereaza mie mei-tai-ul) si cine-stie, in frumosul sling de matase, ca o mamica frumoasa, de care bebelusul ei sa fie mandru :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Am trimis si eu poza cu Santiago in wrap. Multumim Diana!

    RăspundețiȘtergere
  11. Baietelul meu este inca in burtica, si ar trebui sa mai stea acolo cel putin 13 saptamani. Insa inca de cand l-am conceput, l-am iubit mai mult decat pe oricine pe lumea asta, si imi doresc ca in fiecare moment sa-i ofer tot ce am eu mai bun.

    Stiu ca viata intra-uterina este una frumoasa si usoara pentru el, mai ales ca am o sarcina fara probleme, si stiu ca el s-a obisnuit foarte bine cu sunetul batailor inimii mele, simtindu-se iubit si protejat. Si as dori, ca si dupa ce iese din pantecul meu sa auda acest sunet, sa ma simta aproape si el sa se simta in siguranta, invocand astfel si frumoasa perioada de dinainte de nastere...

    Si ce metoda mai buna ar fi de a realiza acest lucru, decat purtandu-l sub inima (in sling sau in wrap), acolo unde-i e locul :)

    RăspundețiȘtergere
  12. De obicei nu am noroc, dar am trimis si eu un mail. Poate de data asta ramdom tine cu mine :).

    Florina

    RăspundețiȘtergere
  13. trimis mail, pus tag pe facebook.
    incrucisat degetele :D

    RăspundețiȘtergere
  14. intrare corry facebook (esti varza :D)

    RăspundețiȘtergere
  15. Daca e mai veche postarea, se pune?

    http://bisisica.blogspot.com/2010/08/o-plimbare-mai-putin-fericita.html

    Daca nu se pune, mai scriu una.
    O sa trimit si o pozica...ca de obicei nu prea am ...ca daca eu car, eu merg, eu...nu mai am si maini ca sa fac poze frumoase...

    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  16. Am trimis si poza :)
    Facebook nu imi fac...orice ar fi! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. am trimis si mail cu pozici ))))))

    RăspundețiȘtergere
  18. Diana, vezi ca nu ai sters postarea mea cu blogul de mai sus.

    Si, m-am conformat si am mai scris una :)) (chiar ii spuneam mamei mele ca uite, de o saptamana incerc sa scriu ceva noutati despre noi si nu reusesc, iar acum in 10 minute m-am ambitionat sa o scriu asta care nu-mi era in plan :)) )

    http://alexcreste.blogspot.com/2010/10/despre-placerea-de-l-tine-pe-bebe-la.html

    RăspundețiȘtergere
  19. si ilinca a trimis un mail cu poze... deocamdata. Daca ma izgheste si o inspiratie poetica, rup gura targului diseara

    RăspundețiȘtergere
  20. intrare luthien blog nr. 2 (da, se inscrie, comentariul tau e prima sansa, asta e a doua :) )

    RăspundețiȘtergere
  21. Gata, am facut si tag pe facebook! Alina Zirnovan

    RăspundețiȘtergere
  22. Am trimis si eu poza pe email.

    RăspundețiȘtergere
  23. Adina,

    Care adina, care poza? Nu reusesc sa te indentific sau n am primit

    RăspundețiȘtergere
  24. Revin
    Adina, vrei sa intri in concursc, scrie-mi si ajuta-ma sa iti identific poza pana la ora 24.00, altfel nu pot sa te iau in calcul la tragere la sorti.

    RăspundețiȘtergere
  25. Diana, postarile mai vechi de pe blog de pun? http://langamatei.blogspot.com/2010/07/un-cu-slingul.html

    RăspundețiȘtergere
  26. Gata, taguit Diana Mateescu si pe FB.

    RăspundețiȘtergere
  27. Imi cer scuze, am avut oaresce probleme cu mailul si am primit inapoi avertizare ca nu a fost trimisa. Sper ca acuma ti-a ajuns. Scuze!

    RăspundețiȘtergere
  28. Adina,
    n-a ajuns.

    Mirela si Ralus,
    avem o problema. Nu ma taguiti in poze in care nu apar chestii de la mine :D

    Andreea
    ramane, mai lasa un comentariu

    (sa vezi ce numar io la comentarii in noaptea astaaaaaa )

    RăspundețiȘtergere
  29. Eu mai trebuie sa trimit si mail ca sa confirm postul pe blog, ca sa fiu in 'concurs'?

    RăspundețiȘtergere
  30. blueeyes
    daca e vorba de comentariul de mai devreme, e suficient. daca ai scris ceva pe blog si vrei inca doua intrari, atunci trebuie sa lasi linkul blogului.

    adina
    a ajuns

    RăspundețiȘtergere
  31. pai si la mine nu se pune poza? io insist :D
    ca daca n-a ajuns, sa o mai trimit o data...

    RăspundețiȘtergere
  32. Ma inscriu si eu in concurs cu postarea asta: http://bobulmeudeorez.blogspot.com/2010/10/imi-crescusem-in-piele-de-fericire-iar.html

    Multumim, Diana!

    RăspundețiȘtergere
  33. Mai las un comentariu, daca asa spui tu:):)

    RăspundețiȘtergere
  34. si eu , si eu am poze taguite, dar nu de acum. daca se pun ma bag si eu :D

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.