luni, 11 octombrie 2010

Slingul de matase din zilele 3 si 4


Da, da, trebuie sa recunosc, inainte de toate, ca mi-au facut foarte bine pozele cu voi. Pe unele le stiam, pe unele nu, insa fiecare m-a facut sa zambesc cel putin o data. Si m-am bucurat pentru fiecare din copilasii astia lipiti de mamele si de tatii lor. Lista completa e aici. Acum ma duc sa rezolc cu randomul si revin cat pot de repede. (nu stati lipite de calculator ca s-ar putea sa trebuiasca sa merg cu d la culcare intre timp :P)



  1. MIHAELA – POVESTE 1
  2. RALUCA P – POZA
  3. RALUS – POZA
  4. RALUS – BLOG 1
  5. EREENA – POZA
  6. RALUCA CIRSTEA – FACEBOOK
  7. ALINA ZARNOVAN – POZA
  8. ROBERTINA – POZA
  9. MIRELA – POZA
  10. EREENA - FACEBOOK
  11. RALUCA /ALEX – POZA
  12. RALUCA/ ALEX POVESTE 2
  13. ROXANA – POVESTE 1
  14. MONIS – POZA
  15. BLUEEYES – POVESTE 1
  16. RALUCA/ALEX – FACEBOOK
  17. FLORINA - POZA
  18. CORRY – POZA
  19. FLORINA – POVESTE 1
  20. CORRY – FACEBOOK
  21. RALUS – BLOG 2
  22. FLORINA – POVESTE 2
  23. LUTHIEN – POVESTE 1
  24. LUTHIEN – POZA
  25. RALUCA CRISTEA – POZA
  26. LUCI – POZE
  27. LUCI – FACEBOOK
  28. RALUCA/ALEX – POVESTE 1
  29. ILINCA – POZE
  30. LUCI – POVESTE 1
  31. LUCI - POVESTE 2
  32. LUTHIEN – POVESTE 2
  33. ALINA ZARNOVAN – FACEBOOK
  34. ADINA – POZA
  35. ANDREEA/MATEI – POVESTE 1
  36. ANDREEA/MATEI – FACEBOOK
  37. MARIA MIRABELA – BLOG 1
  38. MARIA MIRABELA – BLOG 2
  39. ANDREEA/MATEI – POVESTE 2
  40. BLUEEYES – POVESTE 2
  41. ROXANA – POVESTE 2
  42. MIHAELA – POVESTE 2
  43. AMY - FACEBOOK

Copilul nu s-a culcat, am rezolvat. Slingul merge la Monis si Santiago :) Sa va fie de bine :) si va astept pe mail.

In alta ordine de idei, imi pare rau si ma simt nasol, pentru ca fiecare din voi merita unul. Promit ca, atunci cand o sa ma fac eu mare :), am sa tin bine lista de mamici care vor primi cate un sling de matase. Mai lasati-ma cativa ani :P

Un comentariu:

  1. Felicitari castigatorilor! Merita cine a castigat. Nea' Random e corect!
    Si eu fac de un an un Mei -tai :))

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.