vineri, 10 decembrie 2010

Lumea e mica. Si frumoasa

Mi-am propus de ceva timp sa nu mai scriu lucruri nasoale pe blog. Cand lipsesc ceva mai mult sa stiti ca e din cauza ca n-am mai reusit sa vad lucrurile frumoase din jurul meu.

Dupa ce vineri am cunoscut absolut intamplator o mamica deosebita cu care am avut cea mai relaxanta discutie ever cu un necunoscut, in week-end am reusit sa termin doua paturici facute special pentru doi frati dulci, care acum se bucura (la propriu :) ) de ele.

Sis- custom quilt

Bro custom quilt 01

M-am mobilizat sa mai fac cateva poze la doua paturici terminate de ceva timp, un pic altfel decat am facut pana acum. [Singura paturica cu care d a acceptat sa se mai acopere ocazional in primii 3 ani jumate, a fost una din polar. Mi-as fi dorit mult sa incerc un polar din bambus, ceva mai natural decat cel din poliester, insa n-am avut noroc.] Sunt superincantata de ele, sunt aoleu de moi (cum zice d) , foarte usoare si, evident, pufoase :). Sunt la a 3a tura de poze la ele si tot nu reusesc sa le fac sa iasa mai aproape de realitate.


improvisional quilting

e poza in care culorile au iesit cel mai aproape de realitate, paturica e acum terminata.
are 80 x 85 cm,
e incredibil de usoara (polar subtire si bumbac subtire, ce sa vrei mai mult:) )
e facuta din Kona si Moda solids, are cateva girafe (laurie wisbrun) intr-un colt (cel care nu se vede :)) ) si cateva pasarele pe la mijloc (amy shimler)
costa 100 de lei.

pillow quilt
A doua paturica are si perna inclusa. Adica partea verde e mult mai groasa decat restul, exact ca o pernuta. D nu a putut sa rateze momentul sa se aseze un pic in leagan :))

IMG_6571 (Small)

Are 65 x 95 cm, o combinatie intre Kona, Amy Butler si Moda.
Pe dos are, evident, polar.
Costa 130 lei. Si e su-per-ba! Promit :)

fleece backing


Acestea fiind zise, va poftesc la ceva bun de la Irina. Îţi multumesc, Irina!

yum

6 comentarii:

  1. Diana,

    am uitat sa-ti spun care a fost prima intrebare a Marei dis de dimineata, dupa prima noapte cu paturica.

    -Maaaamiiii, dar pijamale asa colorate ca paturica, nu face doamna???

    Ce zici?? :o)

    PS - si chiar se bucura de ele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Jelly Beans alea arata exact ca paturicile:-)))
    adica super yammy!

    RăspundețiȘtergere
  3. cu mare placere, si cand vi se mai face pofta da un semn.

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabriela,
    daca-i stii cat ma bucur de bucuria lor!

    Papadie,
    sincer, nu stiu ce e mai yummy: paturicile, bombonicile, sau Irina si Alina, cu oferta de bombo. Sau Irina cu a doua tura de bombo dupa ce prima a ramas la vreun postas pofticios :|

    RăspundețiȘtergere
  5. Polara nr 1, aia cu patratele super-mega-vesele, a ajuns la noi.
    Este cum numai in povesti... paturici minunate gasesti.
    Multumim!
    tonaltzintli

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.