marți, 14 decembrie 2010

Mamelor din lumea-ntreaga :)

Dar mai ales mamelor care stau acasa cu cei mici. Casnice, cum s-ar zice. Si care mi se pareau tare nefericite atunci cand eram tanara. Nu ca le vedeam cu ochi rai, doar ca ma gandeam ca trebuie sa fie foarte trist sa stai numai acasa. Eh, eram tanara, am zis... Si nu stiam cata fericire poate incapea intr-o casa cu copii. Si nici cum n-o sa-mi vina sa schimb asta pentru nimic in lume.

Si apoi e pentru mamele care lucreaza acasa. Care renunta la un strop din fericirea aia de a fi 100% cu copilul, dar care sunt vazute ceva mai implinite decat primele. Si mai putin implinite decat femeile de cariera, evident.


Am mers la jobul clasic, de la 10 la 19, 6 zile pe saptamana.
Am stat acasa cu copilul.
Am lucrat acasa.
Am trecut si prin cu si prin fara copil. Si, daca ar fi sa aleg, as spune ca cea mai frumoasa perioada a fost cea in care am fost casnica. Adica am stat acasa, cu copilul. Si n-a fost cea mai frumoasa pentru ca am frecat menta si am stat pe banii barbatului sau ai statului [stati un pic sa lesin de ras ... gata) ci pentru ca atunci am vazut prima oara ce inseamna sa fii fericit. Ce inseamna sa te trezesti razand si sa te culci la fel. Pentru ca am avut un om mic langa mine care sa ma invete ceea ce conteaza cu adevarat in viata.


Revenind la titlu.
Asadar, mamelor din lumea-ntreaga, pentru ca sunt superwomen, si mamelor care stau/lucreaza acasa, pentru ca sunt supermoms, cum ar veni un fel de supersuperwomen :), le dedic o paturica :))). Nu stiu daca e mai rau decat a dedica o melodie :))) sau nu, inca nu ma hotarasc, dar asta nu ma opreste sa va prezint paturica de supermom :)



supermom quilt 05

E facuta din materialele pe care mi l-am comandat ca si cadou de ziua mea. Si pe care cu greu m-am indurat sa le impart in trei, cat sa fie trei mame fericite, nu doar eu :). Evident, de a mea nu m-am apucat, ca doar n-am timp.

Are 110 x 140 (uriasa dupa standardele mele), e perfecta ca si lap quilt, adica taman buna de cuibarit sub ea pe canapea cat vezi un Wall-e, Monsters vs Aliens sau Hoodwinked, sau cat iti bei cafeaua dimineata (sau cacao cu lapte :) ).
Are mult Kona alb- R. Kaufman (am reusit sa termin un balot :(((( ), bulinele Ta dot de la Michael Miller pe gri si bleu, Metro kitchen si Metro cafee de la Kaufman si, preferate mele, Sew Happy de la Monaluna pentru Kaufman. Adica cele cu ate si masini de cusut :D.

Costa 290 lei, fara transport.
Mai las doua poze cu materialele, sa nu ziceti ca nu v-am aratat :)

supermom quilt 06

supermom quilt 07

9 comentarii:

  1. fOARTE FRUMOASA PATURICA TA DIANA..MA FACE SA MA GANDESC LA O CANA DE CEAI CALD SI UN PIC DE ODIHNA SUB O PATURA GROASA :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai, esti super super tare! Sa-ti povestesc cum balosesc dupa toate paturicile? :-P Rauuu de toooot :)

    RăspundețiȘtergere
  3. vai diana este senzatioanala paturica!
    si subscriu in totlitate la cele scrise de tine, e cea mai fericita perioada din viata mea si pentru mine. si nu, nu as fi crezut nici eu in tinerete :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ooooo :X:X:X

    PS- am impresia ca eu doar interjectii scot de fiecare data cand vad cate ceva facut de tine :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Dementialaaaa!Nu stiu cum reusesti sa faci atatea minunatii dar esti de admirat,Diana!

    RăspundețiȘtergere
  6. a foarte frumoasa!!! Si daca nu m-as teme ca as ajunge din super mom plus superwomen (la un loc) just another "superdivorced due to paturici buying :)", as lua-o fara ezitare!

    RăspundețiȘtergere
  7. uffff. La urmatoarea pui si note muzicale, pliz. Poate nu mai divortez daca o cumpar:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Andreea,
    mersi. Adevarul e ca nici eu nu ma omor (a se citi nu-mi place deloc) cafeaua, dar o cana de ciocolata calda as cam baga sub paturica aia. Hmm...parca vad ca-i gasesc un milimetru stramb si am motiv s-o trec la rebuturi :D

    Dana,
    he, he, se pare ca bantuim amandoua si netul si orasul la aceleasi ore azi :D. Bai, vezi ca pofta vine mancand, ca la Sabina, deci grija mare ca dau dependenta :D

    Alexandra,
    nu stiu cum e la tine, dar eu tocmai mi-am dat seama ca mai am cateva zile de tinerete (a se citi pana in 30, cand ma fac doamna :D), deci pot sa spun ca eram, de fapt, copila :P

    Amy,
    atat timp cat nu e cu huo e de bine :)))

    Dana,
    vezi ca maine sigur te sun. promit. imi pun reminder :D

    Sabina,
    ai incurcat-o. de-pen-den-ta! parca vad tot familionul cu cate-o paturica :)))) note misto n-am gasit, daca vad sigur iau.

    RăspundețiȘtergere
  9. o supermom +superwoman nu poate sa faca decat niste superpaturici! imi curg balele dupa ele:))

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.