luni, 8 noiembrie 2010

Tot raul e spre bine

Eh, stiu ca pe timp de criza apar mult mai des motivele de plans. Si totusi, plansul de azi noapte (si cel de dimineata) n-au legatura cu criza. Dar au cu cele mai mult de 12 ore pe care le-am folosit pentru o paturica. Care, la fel ca si toate surorile ei, era, pentru mine, cea mai frumoasa de pana acum.

Am inceput cu materiale pe care nu-mi venea sa le tai pentru ca imi erau prea dragi. Dar au iesit frumos de tot, iar satisfactia de a face ceva mai complicat (un fel de morisca cu bordura) care iese perfect a fost pe masura.

Alex m-a ajutat mult sa aranjez ingerasii de pe spate perfect, sa fie toate liniile paralele, cu tot cu pus acele de siguranta, scos acele de siguranta, pus acele la loc. Si chiar a iesit perfect. Ingerasi care au fost cu greu alesi din 5 variante de dos.


Din pacate, undeva pe parcurs, masina mea s-a hotarat ca atunci cand am dus-o sa-i scoata o ata de sub graifer, a fost unsa prea mult. Adica a inceput sa scoata uleiul. Si l-a scos usor, pe picior, unde l-a tinut pana l-a ars, adica innegrit bine, si abia apoi mi l-a plasat strategic pe ata si pe partile albe din paturica. Nici macar un strop nu a cazut pe o bucata colorata. Toti pe alb. Si toti la sfarsit. In conditiile in care am matlasat de am capiat la paturica asta, nu doar linii drepte ci si multe patrate, adica tras, oprit, intos la 90, tras, oprit, intors la 90, tras, oprit, intors la 90, tras, oprit, intors la 90, tras, oprit, mers punct pe punct, intarit - de 24 de ori.

Stiu ca de la departare nu se vede, insa sunt acolo, fix 4 pete, una mai mare si mai neagra ca alta.



Mi-am luat inima-n dinti, am pus o tona de Vanish si am bagat-o la spalat. Cand mi-a cantat masina ca e gata si am vazut cum ma asteptau bufnitele, am zis, gata, asta e!


Ei bine, nu era. Desi 3 pete au iesit, a ramas in continuare un punct mare si negru. Si mor de ciuda si de suparare. Si am plans iar. Am zis ca mor si de nervi? Am lucrat atat de mult la ea si iesise atat de frumoasa...

Da, aveam nevoie sa ma plang un pic. Dar acum pot sa vad partea buna, pot in sfarsit sa spal paturica preferata a lui d, are cu ce se incalzi dimineata cand vine in sufragerie si musai tre' sa stea bagat tot paturica. Si cu maxima atentie la locurile prin care mai intra aer :)

Astept sa se usuce si mai pun o poza cu ea gata, cu tot cu margine, spalata, uscata si patata.

15 comentarii:

  1. OOOOOOFFFFFFF!!:(((((
    De ce ai lubrifiat masina? In instructiuni zice ca trebe extrem de rar...

    aici gasesti un spray cica special pt textile...si special pt scos pete. Si tot aici gasesti silicon detergent pt curatat masina..care si lubrifiaza in acelasi timp fara sa lase pete...ma rog, si multe alte chestii la pret rezonabil http://www.dantexbv.bizoo.ro/vanzare/cat/36506/Consumabile

    RăspundețiȘtergere
  2. toate mi-au placut, dar asta imi ia respiratia!
    pete sau nepete!
    din experienta mea de neindemanatica si cu 2 papusi atomice, unele pete unse ies cu fairy, mai bine decat cu vanish. si daca materialul nu vrea apa fierbinte, torn doar cu o cescuta, pe pata.

    RăspundețiȘtergere
  3. khrisu
    nu stiu de ce mi-au uns-o :(( probabil ca daca tot o desfacusera...am cautat toata dimineata sprayuri din alea, dar majoritatea sunt pt masini, iar cele care sunt pt textile scot uleiul simplu, nu ala ars si negru :((( ma uit acum si pe linkul de la tine.

    ralus,
    citisem si eu de fairy dar, sincer, la cat suflet am pus la ea, prefer s-o folosesc eu cu un punct negru decat sa risc sa o bulesc de tot :( saru'mana, chiar e frumoasa tare.

    RăspundețiȘtergere
  4. e foarte frumoasa paturica asta cu moristi!!! Si eu as spune sa mai incerci strict pe pata, tot cu vanish.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foate faina paturica cu moristi! Mi-ar placea-o mie, chiar si asa patata, ce zici?
    Eu scot petele de ulei de pe haine cu Ajax degraser-spray pt. ulei ars pt. bucatarie; l-am folosit in repetate randuri si nu compromite tesaturile. Incerca-l cu curaj!

    RăspundețiȘtergere
  6. si totusi...eu nu vad nici o pata.se vede ca ti-ai dorit-o cu adevarat,ai transmis chiar si masinii asta:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Sano Oxygen, de la Cora. Sticla verde deschis. Ori direct pe pata, ori la masina. Spor!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sau SANO SPOT REMOVER. E un spray mic si verde, eu scot cu el grasimile.

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt atat de frumoase!! punctul ala probabil ii va da mai multa personalitate. eu iubesc lucrurile cu defectiuni.:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Diana,
    cu coca-cola nu incerci? E riscant.... e drept, sa se pateze si mai tare, dar din acel mail anti-coca-cola retinusem ca scoate si petele de grasime, dizolva piatra de pe closet...
    POate-ti foloseste sugestia mea!?
    Frumoase rau!
    Si chiar daca suna a intrebare de blond: ce dimensiuni au si pina la ce virsta merg paturicile? Cite straturi au, adica sunt pt iarna altele, pt vara altele?
    Superbe creatii!

    RăspundețiȘtergere
  11. Papa, Fata verde,
    saru'mana

    Lavinia,
    N-am avut curaj sa incerc ceva cu posibile reactii adverse. Si-asa imi pare rau de tot, a fost o adevarata drama in familie :), daca s-ar decolora un pic as innebuni. La partea a doua nu stiu ce sa zic. Nu as fi deloc incantata sa vand ceva cu probleme. Adevarul e ca acum ca s-a uscat abia se mai vede, nu are nici 2x2mm...ma duc s-o calc sa vedem cum se prezinta

    Dandusa,
    e drept ca mi-a placut mult din secunda in care aranjam materialele cate doua, fara sa stiu ce-o sa fac cu ele. Dar jur ca nu voiam s-o opresc :d Vreau sa fac pentru noi una uriasa, sa incapem toti 3 sub a in sufrageri pe canapea cand ne mai uitam la cate un film.

    Mamituni, Mihaela,
    Multumesc mult, o sa ma aprovizionez pt viitor, desi sper din suflet sa nu mai am nevoie...

    Vasari,
    ah, daca ar fi fost pentru mine putea sa aiba si toate petele, ca oricum le mozoleste d pe toate, mai cu plastilina, mai cu mancare...de-ale casei. Dar voiam sa o fac sa o dau, deci...:-S

    Marlena,
    deci nimic cu riscuri :D

    fiecare paturica are dimensiunile puse in post, e drept ca n-am specificat varsta insa oricum difera in functie de la ce vrei sa folosesti. O idee buna, o sa scriu de acum si ce poti face cu ea si pana la ce varsta.

    si nr de straturi e scris si compozitia. in principiu sunt potrivite :D. nici foarte calduroase nici degeaba :))

    RăspundețiȘtergere
  12. cu pata, fara pata, e f frumoasa si vad ca la toata lumea place....eliza

    RăspundețiȘtergere
  13. Pana acum si mie acesta imi place cel mai mult. Cu pata. Toti avem, nu?

    RăspundețiȘtergere
  14. f frumoasa paturica... poate mai frumoasa ca e cu pata si muncita atata :)
    dc esti obsedata si tot vrei s-o scoti (desi eu sunt convinsa ca numai tu o vezi), incearca solutia de pete de la DM, eu am scos odata ceva pete de ulei de masina cu ea :))

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.