joi, 18 noiembrie 2010

Blogurile mele bio aka my WAHMs

Acum mai bine de un an povesteam despre blogurile mele bio preferate. SI aveam 3 preferate:
  • Mamica Bio, care intre timp si-a deschis Organik si are cel mai bun deodorant solid pe care l-am incercat vreodata,
  • draga mea Olivia, de la Olivo, cu care intre timp am si aranjat de-o colaborare pentru Biobunatati si care este furnizorulnumarul unu al familiei pentru Unt de shea, cu cele mai bestiale uleiuri esentiale ever (preferatul meu e cel cu portocale) [ah, si samponul de la Olivia mi-a dat viata peste cap cand am descoperit ca de fapt parul meu nu e gras, cum am crezut 15 ani, e doar un par normal super agasat de chimicalele de sinteza] si
  • Cristina, de la Sideris, care e cea mai amabila si mai draguta si mai binevoitoare [si nu gasesc cuvinte suficiente] 'propritara' pe care am intalnit-o vreodata. Si vorbesc foarte serios. De la Cristina am un sapun de alep pe care-l folosesc exclusiv(inclusiv pentru par) de multe luni de zile si e inca baban.
Ca si cum asta n-ar fi de ajuns, avand in vedere ca eu folosesc foarte putine cosmetice, am vrut mai mult. Mu-ha-ha! Si cum toate cele 3 de mai sus nu se (mai) incadreaza in categoria mame care lucreaza acasa, si-au diversifiat mult afacerile si sunt toate foarte cunoscute, am zis sa incerc si altceva. Si ce de surprize...


Saptamana trecuta (sau acum doua?) am fost la un targ de handmade, la Universitate. Bineinteles ca nu am vrut sa ma abtin, asa ca am trecut pe la Ariana [fiti atenti] pe care am cunoscut-o pe cel drag forum ever, AP, cand cu un sling, ca apoi sa descopar ca e sora sotului lui Ralu', o fata tare draga mie si ca sa descoperim si mai tarziu ca sotul ei si cu mine am fost colegi in I-IV. Tare, nu? Asa, revenind, Ariana are un magazin pe breslo, Marillys, si de la ea am luat un balsam de buze.

Nu va pot spune ce tragedie e la noi in casa a nu e de mancare. Bineinteles ca l-am gustat toti pentru ca miroase... ei bine, nu are nici o legatura cu cosmeticele naturale si nici cu cele pline de cimicale*.

Miroase a ciocoloata si vanilie pana la lesin. E demential si e pe lista pentru toate prietenele mele de suflet, pentru Craciun. Ah, d gusta din el cum il prinde :))) Si au fost cei mai bine cheltuiti 20 de lei din ultimul timp.




Tot la targ am intalnit-o pe Alexandra, pentru care ma dusesem de fapt. Si pe Alexandra o cunosc de mult timp, de cand Lia avea 3 saptamani, cand si-au luat sling. Acum a venit momentul sa imi iau si eu ceva bun. Si mi-am luat. Am mai zis mu-ha-ha? :))) Si nu doar ca ne-am luat o burtica fericita, dar Alexandra a fost foarte draguta si ne-a servit cu un after shave solid (un tester micut). Burtica? Da, foarte tare. Atat de tare incat unchiul propriu, mare consumator de naturale, mi-a confiscat-o fara sa clipeasca :D. Dar sa lasam un pic burtica si sa vorbim despre after shave. Pai...cum sa zic eu...after-shave-ul....ei bine..ne-a schimbat viata :))) Nu va pot explica cum arata si, mai ales, cum se simte pielea lui Alex dupa barbierit. Si cam cati pupici si-a luat in primele zile. Si cam cati isi mai ia de fiecare data cand se barbiereste.

Serios, daca vreti sa va faceti un cadou demential, dar cumva sa il pacaliti pe sot ca e pentru el...asta e perfect! va mai spun o data: pupacibil! asta e cuvantul. Edit: Alexandra a pus 'masculul feroce' :))) la vanzare in magazinul ei de pe breslo.

Hai sa zic totusi si de burtica (pe care nu am apucat sa o pozez :(, deci poza e a Alexandrei), sa nu se inteleaga cum ca nu m-a impresionat. Are unt de shea (preferatul meu), unt de cacao (iam) si ulei de miglade dulci deci nu poate decat sa ti lase pielea catifelata. Si cand zic catifelata, vreau sa zic exact asta: este fix ca o catifea. Iar faptul ca trebuie sa o incalzesti in mana inainte, pentru mine e un mare plus. Vesnic sunt in viteza, mereu am ceva de facut, niciodata n-am timp sa ma rasfat in vreun fel. Ei bine, in cazul asta, n-am ce face. Trebuie sa imi iau un minut in care sa imi incalzesc crema, sa imi acord placerea de a o intinde pe maini, de a o masa, de a o mirosi. Va zic eu, e de bine :)) Acum trebuie sa vad cum fac sa imi iau una are sa si ramana la mine :)

Si, ca sa fiu cinstita, de bine ce e, am pregatit o surpriza impreuna cu Alexandra, dar mai mult nu va mai zic pana la momentul cu pricina. Bine, hai ca va mai dau un indiciu: nu va fi de vanzare, raman la a vinde exclusiv de ale mele. Deci tre' sa fie de altceva. Pot sa mai zic o data mu-ha-ha? (am vazut de prea multe ori Monsters vs Aliens...)



Asa, ca si cum nu aveam destule, saptamana aceasta am trimis camera foto la un nou proprietar. Ca o draguta ce sunt, pe langa aparat am mai pus cate ceva in plus, cum ar fi si manualul de instructiuni de la noul aparat. Asa ca Loredana a trebuit sa imi trimita manualul inapoi. Si cum manualul nu putea sa vina singur, a venit la pachet cu .... va tineti bine?...6 sapunuri. Sase! Şase! Diferite toate, unul mai bunut decat altul. D, ca de obicei, le-a gustat pe toate. Si eu, tot ca de obicei, am stat linistita. Cat de rau poate sa-ti faca un strop de unt de shea, un morcov, o tarâţă :))

Nu pot sa va spun acum prea multe despre pentru ca imi va lua mult timp sa le incerc pe toate şase! dar va spun ca iar am fost impresionata de o mama care lucreaza acasa. Sapunurile Luthelo au venit in cateva cutiute. Aceste cutiute au fost taiate, indoite, asamblate, de o mama care sta acasa cu doi copii. **Am avut imediat cateva flashuri cu etihetele pe care le faceam la incepuri, pe care le perforam cu d langa mine si la care am si renuntat la un moment dat din cauza volumului mare de munca exclusiv pentru aspect. Si am simtit o bucurie si o strangere de inima in acelasi timp. De abia astept sa le incerc! Pe toate :D





Asa, ca sa ma adun un pic. In caz ca nu am specificat clar, toate cele 3 noi achizitii (care de fapt au fost 10, dar cine sta sa numere :))) ) vin de la mame care lucreaza acasa. Si care, cu manutele lor, cat dorm copiii, mesteresc la combinatii care de care mai dementiale. Sapunuri, lotiuni de corp, balsamuri. Toate sunt de o calitate excelenta, sunt lucrate cu mult drag (asta doar pentru ca sunt la inceput, vad ele dupa :)))) mu-ha-ha!), sunt naturale si sunt extraordinar de bucuroasa ca o parte din ele sunt la mine in casa. Tuturor le doresc mult succes, le doresc sa fie cat mai mult timp aproape de puii lor si sa faca ceea ce le place. Iar pe voi va rog macar sa le incercati. Nici un copilas nu merita chimicale de sinteza pe piele si, stiti ce, nici noi aia mai marii nu meritam.



* Pentru cei care nu au mai folosit produse naturale in totalitate (adica Head and Sholders cu o picatura de aloe bio nu intra in aceasta categorie), acestea au un miros specific, foarte diferit de cele ce contin parfum sintetic. Sapunul de alep, de ex, si produsele cu ingrediente crude (ale Alexandrei, de ex) au un miros mai greu de acceptat de cei care nu au mai mirosit asa ceva. Dupa cativa ani in care am folosit numai produse naturale, accept cu greu mirosul celor din comert, pentru multi insa, lucrurile stau invers.
** Loredana mi-a scris ca acele cutiute sunt lucrate de mana, dar nu de ea, ci cumparate de aici. Eu tot sunt impresionata de ea, ca de altfel de toate mamele care lucreaza acasa, nu mai zic de cele care fac sapunuri, o treaba care mie mi se pare imposibil de facut cu doi copii mici langa tine.

___________________________________________________
P.S. Mai stiu o mamica care lucreaza acasa si care imi e foarte draga si de abia astept sa ii incerc produsele. Amy, de la Herbine. Amy e si ea mamica 'purtatoare' si imi e foarte foarte draga.

P.P.S. Acest post nu e in nici un fel sponsorizat. Toate aceste mamici imi sunt dragi, Cristina/Sideris nu e mamica dar tot draga imi e :) si toate produsele de care v-am vorbit imi plac mie la nebunie.

20 de comentarii:

  1. Eu iti multumesc pentru ce ai scris frumos despre mine, este un cadou neasteptat.

    RăspundețiȘtergere
  2. ohooo mie-mi spui despre etichete decupate de mana si gaurite cu perforatorul :D cunoastem, cunoastem.
    articolul asta ma incanta pana peste urechi :)

    sunt ffff entuziasmata de micul nostru proiect comun ;))

    p.s. mirosul "burticii fericite" vine de la continutul mare de shea, insa celelalte lotiuni au mirosuri mult mai suave si mai placute - mai ales salveaza-mi pielea si cafeua. dupa cum am mai spus, eu pun mare pret pe miros (este al doilea ca importanta dupa certificarea organica a ingredientelor) si imi place sa cred ca produsele mele sunt dovada clara ca natural nu inseamna nici "medicinal" nici "fad".

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina
    ba eu iti multumesc :))) Stii fazele alea cu thank you, no I thank you, no I thank you :)))) Sfaturile tale mi-au fost de mare ajutor, iar blogul e o comoara:). Iar incredibilul ala de sapun de alep e absolut formidabil.

    Alexandra,
    Bune, bune, bune, ce sa zic mai mult? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. astept si eu o burtica fericita de la Alexandra (e pe drum pachetul si nu mai am rabdare) plus o crema personalizata; yammi!!!
    si ca sa-ti dau putin update la articol: creme de astea bio si bune pt copii, de care si pe unde? piticul nu mai vrea sa vada creme, nu-l mai dau de luni bune, dar vine iarna si cam trebuie:d am fost multa vreme pe weleda, dar ceva nou nu strica sa fie incercat.

    si tot bio: detergent anume, stiam ceva de sodasan. am citit deunazi de mille bolle, dar nu am gasit prin bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  5. pai nimica e chiar mai mult decat as fi putut spera :">

    magdala, deci tu erai :)
    abia astept sa-mi spui de crema!!!

    pt copilas are baba ceva bun bun cu shea si galbenele. de ce nu m-ai intrebat?

    RăspundețiȘtergere
  6. magda,
    eu pe d il dau cu orice natural, dar numai cand e nevoie sau de drag, nu preventiv :) l-am dat mult timp cu singurul lucru pe care il tineam in asa, untul de shea de la Olivia. Saptamana asta, fiindca i-a placut rau de tot balsamul de cioco de la Ariana, l-am dat cu el pe fund :D si pe genunchi unde se iritase (am bagat husa de la canapea la spalat si era f aspra). I-a trecut intr-o zi!

    Uite, iar am uitat sa scriu de elemental. Noi de acolo luam toti detergentii, sodasan si sonet. Pana acum nu am reprosuri si sunt foarte rapizi, plus preturi excelente la transportul prin curier.

    RăspundețiȘtergere
  7. ah, magda, inca ceva. eu am scris si in post. daca nu esti obisnuita cu mirosurile naturale, s-ar putea sa nu-ti placa asa mult. eu sunt fan absolut, dar stiu ca la inceput mi-a fost destul de greu sa ma obisnuiesc cu ele si cred ca mi-ar fi prins bine sa stiu ca trebuie sa ma astept la altceva.

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. awww, iete cum m-ai mentionat tu si pe mine. mai zisesi si ca-ti sunt foarte draga. m-ai spart doamna, m-ai spart >:D<

    PS-scuze ca am scris iar, dar am avut o scapare analfabeta in comentariul precedent :))

    RăspundețiȘtergere
  10. @ diana: sankiu sankiu sankiu de sfaturi!
    dau si eu comanda acum de pe elemental, dar nu ma hotarasc inca - ori sonet detergent praf ori sodasan detergent praf rufe color si albe; cum nu am folosit niciunul pana acum (fol sano pana acum) cred ca dau cu banul:)
    @alexandra - am primit plicul!!! stia juma' de firma ca eu am primit plicul cu pricina, am alarmat pe toti, ca nu cumva sa mi-l piarda:)) si am incercat deja "burtica" pe maini - e DEMENTIALA! m-am indragostit subit! tinem legatura cu cremutza pt baietel

    RăspundețiȘtergere
  11. a, si inca ceva: si eu ca baba aia nebuna si uituca:d dar balsma neica, balsam, de care?

    RăspundețiȘtergere
  12. Diana super articol.am invatat multe de pe blogul tau si nu pot decat sa iti multumesc.vreau sa iti spun ca pana acum cateva zile habar nu aveam ca exista astfel de produse, unule cam piperate pt buzunarul meu, adica cele din primele 3 bloguri mai mult.In schimb pe magazinul Alexandrei de pe breslo am vazut lucruri faine rau si deja i-am scris mosului...(sper ca si-a salvat siteul ca de nu...nu mai vb cu el pana la anu')
    Va admir pe toate mamicile care faceti asta si ma gandesc oare eu nu as putea face ceva care sa imi permita sa stau acasa si sa fiu eu ingrijitoarea Nataliei nu nu stiu ce doamna acra de pe la cresa?

    RăspundețiȘtergere
  13. Amy,
    pai daca-mi esti, ce sa fac? :D Ma tin de ceva timp sa iau ceva de la tine si pur si simplu nu ajung :( Lasa ca rezolvam noi. Spor la trebi :)

    Magda,
    Hai ca m-ai facut sa ma uit in dulap :)) Eu am detergent lichid de la sonet si balsam de la sodasan. Sunt f ok amandoua, nu ma dau pe spate dar nici n-am ce reprosa. Insa, cum am zis mai sus, daca vii de la ariel o sa fie ciudat un timp.

    RăspundețiȘtergere
  14. Larisa,
    da, fetele au preturi foarte buna. La fel ca si mine, ele si produc si vand, deci nu mai exista bani pentru intermediari. Si nu sunt deloc mai slabe calitativ. Deloc! :)

    Citisem odata pe nu-mai-stiu-unde, ca ar trebui sa te gandesti la ce ai face tu de placere daca nu ai avea deloc grija banilor. Si daca te hotarasti sa lucrezi acasa, aia trebuie sa faci. Mi se pare o idee perfecta.

    RăspundețiȘtergere
  15. eu am ramas muta cand am vazut postarea ta. Daca stiam puneam unele mai frumoase(ahhhhhh!)

    Am ales aceste cutiute cu gandul ca vor putea fi refolosite

    Am vazut ca ati vb despre detergenti. Eu folosesc nucile de sapun si sunt o minune, serios. In spatele siteului www.nucidesapun.ro se ascunde tot o mamica care lucreaza de acasa :)

    In curand incarc sapunurile pe Beslo.

    Iti multumesc din suflet Diana!

    xoxoxox

    RăspundețiȘtergere
  16. Diana, eu vin de la sano, deci nu cred ca va fi asa o trecere prea radicala. Multam' de rezumatul din dulap :)) Daca pun UE in loc de balsam atunci cand spal cu detergent, oare o fi aiurea? Incercarea moarte n-are.

    RăspundețiȘtergere
  17. Diana, ai spus ca folosesti sapunul de alep si pe par? Si cum este? Ma tenteaza sa incerc, aici am gasit si varianta solida si lichida si vreau si eu, poate scap o data de iritatia asta pacatoasa care-mi da nu dureri de cap, ci mancarimi. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Magda,
    am folosit si eu uleiuri in loc de balsam dar rezolva numai mirosul, nu pot sa zic ca se inmoaie vreun pic de otet.

    Maria
    eu am solid. Nu stiu ce sa-ti zic de el, m am obisnuit cu el si nu l-as mai schimba dar altceva nu stiu ce sa zic. Al meu, cel de la Sideris, tine incredibil de mult, am luni de cand ma spal cu el si e la jumate, deci dpdv al banilor...o ho :)) In schimb pute :D. Ma rog, miroase...mai ciudat :D. Inca o data zic, eu nu l-as schimba cu altceva, dar nu stiu daca tie ti s-ar potrivi. Nu stiu cum descurca parul - eu il am scurt si nu ma pieptan:D, parca Ralu' avea si ea.

    Ah, Alex l-a spalat pe d pe cap cu el si se plangeau amandoi ca nu aluneca si ca il trage de par. Mie nu mi se pare deloc, dar, nah, alte persoane- alte gusturi.

    A fost singurul care a tinut matreata sub control dar nu am scapat de ea pana nu am ajuns la sampon special. Era singurul de la care nu ma manca capul :-S

    RăspundețiȘtergere
  19. Diana: si la mine iritatia este cu niste scoame, nu chiar matreata. Am folosit tot felul de sampoane speciale si degeaba. Adica sunt eficiente in primele doua zile, apoi ma mananca scalpul cumplit si apar si cojile. De o saptamana ma spal cu samponul fetitei si parca este mai bine. De-asta as incerca si ceva simplu si natural. Multumesc pentru raspuns, ma duc sa-l miros.

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.