miercuri, 3 noiembrie 2010

Daca tot il avem ... poftiti pe forum

In cinstea revenirii siteului si a forumului. Bine ca am lasat blogul aici.

Voiam sa va amintesc ca, daca vreti sa cumparati un sling, wrap, mei-tai mai ieftin, pe forum exista sectiunea de vanzari. Spamurile se sterg instantaneu si fara discutii, deci ar trebui sa fie un loc curat si sa puteti economisi pe timp de criza :). Sau sa scapati de dubluri si de ce nu vi s-a potrivit.

Daca vreti sa incercati ceva si nu sunteti din Bucuresti, puteti scrie la subforumul de intalniri si poate reusiti sa va cuplati cu cineva din orasul propriu pentru a proba ceva. Evident, daca sunt doritori, dar eu zic ca merita incercat.

La fel pentru mamele care lucreaza acasa, zona speciala pentru WAHM. Actuale sau in devenire :)


In alta ordine de idei, ma gandeam la niste butoane simpatice pentru blog si poate pentru noul site. E prima incercare asa ca-mi mai dau sanse :)



P.S. Sunt niste oferte la vanzari...TDF :))))

Un comentariu:

  1. Diana, nu am uitat de forum. Multumesc de invitatie. Nu am uitat nici de poze. Le-am facut si asteapta sa fie descarcate si uploadate si comentate :) Maine am un eveniment in familie, asa ca azi imi voi petrece ziua in bucatarie. Cel mai probabil de saptamana viitoare incolo voi incepe sa intru si pe forum. L-am explorat putin ieri si mi-a placut. Intre timp, lucrurile merg ceva mai bine cu mei-tai-ul, chiar a reusit sa doarma de cateva ori bune in el si parea tare multumit cand s-a trezit, cu conditia sa nu fim in masina sau undeva la interior :) Insa mai multe, pe forum. Multumesc inca o data pentru invitatie.

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.