miercuri, 18 ianuarie 2012

Schimbarea numarul 1: Mei Tai

V-am tot amenintat cu schimbari, in sfarsit vin cu lucruri concrete.



Am schimbat, putin, dar destul de mult :), MeiTai-urile.

* In primul rand, materialul este unul mult mai placut la atingere. E fin, moale, bunut. Este tot fabricat in Romania, insa de o cu totul alta calitate. Imi place enorm, nu-mi vine sa cred ca se poate face si la noi asa ceva si de fiecare data cand ating unul raman surprinsa. Sunt sigura ca si voua va va placea!



* In al doilea rand, am modificat umplutura bretelelor. Sunt mai 'grase' si mai moi, efectiv o placere pentru umeri.



* In al treilea rand, culorile sunt mai multe si toate in stoc. Avem negru [ e un negru taciune absolut superb, desi in pozele astea am reusit sa-l scot gri. Jur, e negru :). Negru negru :))], gri deschis, verde iarba, rosu si un albastru deosebit, o culoare dupa care eu una sunt innebunita. Un pic prafuit, nici prea blug dar nici intens, ce sa ma mai chinui sa va explic, e exact cel din poze :)



[vine si poza cu toate culorile a.s.a.p :)]

* In continuare nu m-am putut hotari la un numar fix de modele pentru panouri. Asa ca vor fi trei tipuri de MeiTai-uri disponibile:

  1. uni, intr-una din culorile de mai sus
  2. cu panou decorativ, dupa propria-mi inspiratie de moment, minim 2-3 modele diferite in stoc si gata de livrare
  3. cu panou decorativ ales de voi, dintr-o gama de materiale puse la dispozitie, care vor fi facute la comanda si se livreaza in 2-3 zile lucratoare


Stiu ca pentru unii e mai dificil de folosit un MeiTai din cauza bretelelor lungi, nici pentru mine nu a fost printre favorite, insa va spun cu mana pe inima ca sunt innebunita dupa cele noi. Imi vine numai sa stau cu nasul pe ele.

P.S. Sa nu mai spuneti la nimeni :D, dar se pare ca pisicul e innebunit dupa resturile de material de la MT, cred ca vrea o casuta tapitata cu asa ceva :))))
P.P.S. Impossible at it may seem, avem si in Slatina pereti cu graffiti. Multi. Prevad multe poze in zona :)

7 comentarii:

  1. Domnul arata minunat cu bebelus atasat:)

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt convinsa ca-s grozave mt-urile la atingere,dar pozele sunt bestiale!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata excelent, felicitari! Abia astept sa probez unul, cred ca bretelele si talia fac toata diferenta. Hai made in Romania!

    RăspundețiȘtergere
  4. superbe...eu as vrea unul pt purtat nonstop...:)) se poate ? ca bebe David 5 luni si 1/2 la cele 8 kg ale sale sta numai la mami in brate( dupa o perioada de spital) in timp ce mami cu o mana face mancare, curat ...echilibristica ...as vrea unul sa il port in casa si in curte la treburi ...am incercat azi sa il port in spate intr-un marsupiu de bebe mic , de calitate dar mult depasit de necesitati ...crima si pedeapsa ...m-a rupt de spade de umeri de tot ! ...dar efectul e optim adoarme instant lipit la caldurica de spatele meu ...deci un mei tai cred ca ar fi super! pt mine ...:)) ca el oricum doarme! ...
    David e "super glue" ...te uiti la el si rade ...adevarul este ca nici mie nu imi vine sa il dau jos din brate ... dar dupa ce mami a purtat alti trei bebei in marsupiul cu pricina pe numarul 4 nu il mai poate duce ...a cedat biata coloana ... asa ca, daca ai ceva care sa se potrivrasca pt un astfel de utilizator ...as fi interesata de oferta ...desigur trebuie sa fie mai subtire pt casa si vara in gradina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mama de 3 :),
      Nu am apucat sa pun MT-urile pe site, sper sa reusesc azi. Daca ii place mult in fata sau in spate si sta mult timp in acelasi loc, cred ca MT vi s-ar potrivi foarte bine. Daca vrei, scrie-mi pe mail pana apuc sa rezolv cu siteul.

      Ștergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.