luni, 17 octombrie 2011

Buna dimineata, multumesc

In primul si in primul rand, imi cer scuze de pe acum, sunt pur si simplu terminata, nu ma puneti sa pun print screen-urile de la random azi. Sau maine. Sau saptamana asta :). Inca ma adun dupa saptamana trecuta.

In al doilea rand, de fiecare data cand e ceva de dat si eu il folosesc pe random.org, de fiecare data cand dau click, ma gandesc: cum ar fi sa dau a doua oara? Si niciodata nu pot. Pentru ca mi se pare ca, desi nu sunt religioasa deloc, cumva nu e treaba mea sa decid daca persoana x merita un 'premiu' mai mult decat alta. Parca lucrul asta e decis deja, si nu e treaba mea sa ma amestesc. Cum ca fiecare avem o contitate de noroc 'predefinita', si ca trebuie sa existe un echilibru. Ca cel care castiga are, intr-un fel nu neaparat material, cea mai mare nevoie sa castige. 


De unde introducerea asta? O poza extrem de frumoasa, poate cea mai frumoasa pe care am vazut-o cu bebe purtat, a participat zilele astea la concursul de pe FB. Si nu a castigat nimic, desi a iesit pe locul 2 la categoria la care 'concura'. Si o sa vedeti mai jos ce si cum.

In al treilea rand, inainte de 'premii', trebuie sa va spun ca, desi nu am reusit sa ne mobilizam ca la 10 dimineata intr-o duminica sa putem transmite live, eu una m-am simtit excelent la Atelierul de duminica.


Multe fete tare dragi dar si multe fete noi, copii deliciosi ca de obicei... o incantare. Si o poza cu absolventii :)), cei care au mai ramas la poza de final.


Asa, ne intoarcem la chestiile de dat, da? Pentru ca daca noi ne-am simtit bine, trebuie sa va simtiti si voi. Si daca azi nu a fost momentul potrivit, va veni si el. La un moment dat, la acel moment dat, cand veti avea nevoie de el. Poate chiar saptamana viitoare. Sau poate nu. Poate va veni din alt loc, de unde nici nu va asteptati. Pana atunci...




Vineri - un sling - fix sau reglabil - comentariul nr. 27


27
Ador.mita spunea...




daaaa, un sling fix sa nu imi mai vina sa il intreb "iaaar?!?!!?" de cate ori vrea sus sau jos

da, da, da, absolut.
d.a.nicolae@gmail.com
Sambata - un wrap - elastic sau neelastic - comentariul nr. 35


35
Cristina spunea...




...si noi unul elastic. Multumim mult!
Duminica - un MT sau WT- comentariul nr. 61


61
Ador.mita spunea...




un wt pentru un scop ascuns. asta mi-as dori azo (mai mult sling fix ca sunt egoista dar si un wt mi-ar servi perfect).
te pup si iti trimit multe ganduri bune!
Acum banuiti legatura cu textul de mai sus cu font mic? Ei bine, daca sunteti foarte atenti, o sa observati ca aceeasi Cristina a castigat si un cover zilele trecute :). Si, daca nu ma insel, si un pouch acum cateva luni :D.

Felicitari, fetelor! Astept sa-mi spuneti, pe mail, optiunile voastre si adresele de livrare.




P.S. Toti cei care au lasat un comentariu saptamana aceasta pe blog, au 10% reducere la urmatoarea comanda. Numai sa specificati asta in formularul de comentarii la plasarea comenzii.

4 comentarii:

  1. cred ca a fost o dimineata tare placuta si chiar m-au bucurat pozele! toata saptamana am trait-o pe facebook, bine ca s-a terminat:))) mi-a placut sa te vad desi nu am avut prezenta de spirit sa ti-o spun pe moment (am probat un MT si m-am indragostit de el) felicitari norocoaselor si mai ales felicitari tie Diana pt toate bijuteriile frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. deci, nu imi vine sa cred, am pielea gainii pe mine si copilul ma acompaniaza "da! da! da!" rade si nu stie de ce
    si aseara ziceam "lasa ma, ca oricum oamenii aia aveau nevoie mai mult ca noi" iar tatal din dotare zicea ca la bb2 imi cumpara ceva de purtat.

    multumim pana la cer si inapoi de 1 milion de ori
    imi revin si iti scriu

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi-a placut foarte mult atelierul. Felicitari pentru organizare si multumim pentru tot!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari Ador.mita!!!! Superba poza voastra, intr-adevar, dar vezi...nu stii de unde sare iepurele:))) plimbareala placuta ;)

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.