luni, 4 octombrie 2010

Toamna? Care toamna?

E primavara toata ziua. Ma rog, cel putin la mine.

Ieri baietii au plecat iar. Asa ca am inceput, usurel usurel, cu niste patratele taiate pe vremea cand imi incercam noua lama ondulata la cutter.



... pana sa ma dezmeticesc, matlasam...
[Am zis cat iubesc sa matlasez cu masina asta? Muuult.]



... am inceput sa justific ultimele 3 cutii de agrafe de birou de toate dimensiunile ...



... am facut-o mica mica sa vedem cum se descurca la drum ...


... si am dat-o la testat copilului din dotare.




Atat copilul cat si Sulfurix s-au declarat multumiti. Succes total.


75 x 90 cm
fata: Kona white si de-ale mele
dos: Ikea copii
umplutura: poliester
150 lei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.