vineri, 15 octombrie 2010

In echilibru

Mi-am dat seama ca, in ultimele luni, cele in care mult prea multe lucruri (mi-)au mers prost, cel mai tare m-a afectat lipsa unui echilibru. Nu atat faptul ca mergeam in jos, ci faptul ca o faceam in hopuri. Iar la un moment dat, dupa atatea hopuri, nu mai reuseam sa vad nici una din partile bune si imi era teama sa ma bucur de urmatorul lucru bun pentru ca stiam ca va urma unul mult mai rau dupa.din
De ceva timp am reusit sa imi stabilesc usor usor un echilibru. Si e bine tare. E bine sa pot sa ma bucur de lucrurile care merita cu adevarat.


Am primit astazi o vizita de la o proaspata mamica (pe care nu o cunosc), un bebe si un tata. Cat am povestit noi despre slinguri, bebe dormea in bratele tatalui sau. Si in tot acest timp (muult, cred ca o ora ne-am intins), tatal si-a luat ochii de la bebe maxim 10 minute in total. In restul timpului a privit-o, a pupat-o, a vorbit in soapta cu ea si a tinut-o in bratele lui. Mi-a facut atat de bine sa ii vad, sa o aud pe mama vorbind de cum dorm amandoua, sa o vad cu bebe in sling, lipita de ea, incredibil de incantata de cum o simtea si pupand-o pe capsor in continuu. A fost una din cele mai frumoase ore petrecute cu altcineva decat cu baietii mei.

Si stiu ca, de acum in colo, am gasit puterea sa vad iar mai mult lucrurile bune decat pe cele triste.


Intorcandu-ma, oarecum, la ziua a 7a de IBW, ma gandeam de ce oare am facut eu asta. Sau pe cea cu slingul de matase. La Festivus am zis ca nu voi mai face trageri la sorti. Pentru ca imi pare extrem de rau ca nu pot face cumva ca toata lumea sa castige. Acum citeam comentariile si imi dadeam seama ca pe multe dintre voi 'va stiu'. Si ca fiecare ar merita o surpriza, un lucru care sa o faca sa zambeasca si care, da, sa fie pe degeaba. Pentru ca asta e unul din cele mai frumoase zambete :). Apoi ma gandeam la cele pe care nu 'le stiu', dar care sunt la inceput de drum si carora le-ar prinde extrem de bine. Si oricum as face, ma voi simti un pic aiurea.

Ei bine, nu. Pentru ca daca nu va veni de la mine, va veni din alta parte. Si tot va fi bine. Si tot sunt un milion de lucruri care te pot face sa zambesti, trebuie doar sa le vezi. Asa ca va doresc tutror sa aveti linistea aia care va permite sa le vedeti. Tuturor, mai putin Adinei :D, care va avea sigur un zambet azi :)

Adina spunea...

In dimineata aceasta am imbracat-o pe bebelina in rosu. Si cand ti-am gasit post-ul...m-au napadit amintirile. Vor fi un Craciun si o iarna speciale. Bi se va invarti pe langa brad pana cand o sa-l dea pe jos o data, de doua ori...mami si tati nu se vor supara. Prin casa se vor auzi melodii de sarbatoare si musai din cuptor va da arome ametitoare un orez cu mere si multa scortisoara. Si tati va pune pe sfoara multa turta dulce...Ador perioada Craciunului, si anul acesta, in 3 va fi deosebita.



  1. Mihaela
  2. Fata verde
  3. Simona
  4. Blueeyes
  5. Raluca C
  6. Robertina
  7. Ioana C
  8. Elena S
  9. Alexandra
  10. Corry
  11. Deea Z
  12. Luci
  13. Adina
  14. Ilinca multitask :D
  15. Laura


4 comentarii:

  1. Felicitari Adina si iti multumesc pentru o imagine a Craciunului pe care o doresc tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt coplesita! Citind intreaga introducere mi s-au umezit ochii imaginandu-mi cuplul fericit de parinti cu a lor bebelina. Iar cand am mai citit ca eu sunt castigatoarea...emotiile m-au coplesit. Pacat ca momentan Bi doarme ca as vrea sa impartasesc cu cineva momentul acesta. Asa ca il impart cu voi si astept cuminte ca bebelina sa se trezeasca si sa sarbatorim impreuna. Multumesc din suflet.

    RăspundețiȘtergere
  3. vaaai, diana, ce mi-ai zis-o :))
    adina, felicitari!!!

    ilinca

    RăspundețiȘtergere
  4. Adina,felicitari!!

    Slingul e o mi-nu-na-ti-e!

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.