marți, 19 octombrie 2010

Experimente

Incerc din greu sa nu va mai ametesc cu povestile despre paturici. Trebuie sa ma gandesc sa vad unde si cum le pun, sa fie toate la un loc. Pe site nu-mi vine pentru ca nu se pot mari pozele, de breslo nu prea am chef, mobilizarea pentru siteul nou e departe, sunt in pana de idei.

Sper ca maine-poimaine sa povestesc un pic de wrapurile elastice, pana atunci insa va mai ametesc un pic cu noua mea obsesie.


Am vrut sa incerc ceva ce nu e tocmai pe gustul meu. Adica o combinatie cu foarte putin alb. Bine, cu deloc :). Daca nu mi s-ar fi bulit piciorusul special in timp ce lucram (si asta numai pentru ca am vrut sa incerc vatelina din poliester care se gaseste la noi si care mi-a umplut masina de scame) ar fi iesit perfecta. Asa...e doar ok. Deci nu de vanzare. Deci iar paturica pentru d. Sau pentru mine (ha!)




Si. uimitor, chiar imi place cum a iesit. Verde, portocaliu si grena. Fara alb.



Si atat de mult mi-a placut cum a iesit fata, incat m-am simtit suficient de increzatoare cat sa incerc un dos la fel de incarcat. Si foarte moale. Poze am numai dinainte de margine care acum e un verde destulde inchis. As fi fost si mai fericita cu un verde praz dar n-am avut. (azi imi vin materialele nooooooi )



______________________________________________

Experimentul 2 a iesit perfect din punct de vedere tehnic, insa nu eram deloc impacata cu bordura. Mi se pare un pic cam prea ... hmmm ... batraneasca? ... lipsita de contrast? ...din alta poveste?



Asa ca am simtit nevoia sa pun altceva pe dos. Si am gasit un material absolut demential la, evident, Ikea. Incredibil de moale si, desi deloc pe genul meu, frumos foc. Este exact la fel de moale ca si Kona si ultimele bucatele de la Wendy Slotboom, diferenta majora fiind ca, in loc de 50 lei/m, costa 10. Am zis cat de moale si pufos e? :) Trebuie sa merg iar sa fac un stoc, ii prevad un viitor fericit. Am zis ca e de 5 ori mai ieftin decat materialele din state? Si ca e moale moale moale? Mai zic o data :)



Stiati si ca cei de la Ikea nu folosesc clor in albirea materialelor si reduc la minim numarul chimicalelor din procesul de productie? Eh, asta ca asta, dar v-am zis cat de moale e? :D

___________________________________

P.S. In lucru



11 comentarii:

  1. Buna!Imi plac foarte mult paturicile,as vrea sa si cumpar. Cum se procedeaza?

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ma poti ajuta...exista la ikea vreun material ieftin care sa se preteze la un wrap, asa de incercare? Si daca da, ce latime ar trebui sa-l fac? Am inteles care-s lungimile, dar latimea?

    RăspundețiȘtergere
  3. Frau,
    pana reusesc sa ma mobilizez sa pun paturicile undeva, imi poti scrie pe mail la diana[@]sling[.]ro

    Mihaela
    Chiar dupa asta m-am uitat ultima oara. Majoritatea celor de la Ikea sunt mai rigide (de aia am si lesinat eu la asta :D) si se inmoaie foarte bine in timp. Eu am vazut la magazinul ala de pe Lipscani, cu nume turcesc (cum vii dinspre cocor, pe stanga, primul mag de tesaturi), un material cam ca cel in carouri de craciun pe care l-am pus acum cateva zile. Era 25 lei/m, bumbac cu lana dar subtire. Bunut.

    La ikea la 10lei/m gasesti numai f subtiri. Pt wrap ar trebui sa te uiti la cele de 20lei/m (ei pun preturile dupa grosime), si, daca ai timp si chef sa inmoi unul, sunt unele in dungi rosu cu alb sau negru cu alb care ar putea merge.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult, o sa merg intai pe Lipscani ca mi-e mai aproape.

    RăspundețiȘtergere
  5. diana toate paturicile sunt dementiale, dar ultima care e in lucru e super dementiala daca pot sa ma exprim asa

    RăspundețiȘtergere
  6. Si daca mie imi place prima paturica...chiar nu e de vanzare?
    E o turbaciune turbata...ar merge cu lilaul din camera :P

    PS Da' serpi chiar nu faci? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. luthien,
    cred ca oricum e prea mica pentru voi. daca e musai si musai, da mi un mail.

    serpi? hmmm? in viitorul apropiat sigur nu. asta ca sa las loc de buna-ziua :D

    RăspundețiȘtergere
  8. diana, tre sa plng tare de tot ca sa primesc si eu o paturica? :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Faine paturicile:). Eu mi-am potolit 'setea' de patchwork cu numai o paturica:))

    Intre timp am luat o masina de brodat. Cu ocazia asta, m-am tot benoclat dupa piciorusul asta minune BSR,de care mi-ai zis...si-am aflat ceva interesant...s-anume: masinile combinate bernina se pot vinde si altfel decat varianta 'full option', asa incat, spre exemplu aurora 440 QE o poti achizitiona cu 6040 ron fara modulul broderie (pe care il poti cumpara mai tarziu).

    RăspundețiȘtergere
  10. Cum e cu wrap-urile elastice? Merg la un botez in 2 saptamani si cred ca ar fi un cadou bun :)
    Iulia

    RăspundețiȘtergere
  11. Iulia,

    tot nu am reusit sa fac wrapuri elastice (adica am cateva insa nu am facut instructiunile si am tot amanat sa fac mai multe pana nu termin, sau ma apuc de instructiuni. Voiam sa scriu despre cum poti sa ti faci singura unul :)

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.