luni, 4 mai 2009

Nu e pentru cine se potriveste ...

... e pentru cine se nimereste.

O prietena a vrut sa faca un cadou util la un botez, luand pentru bebelus, evident, un sling :). A ales, dupa cum o stia pe mama, un sling fix in culorile ei preferate. Dupa un mic brainstorming am gasit si masura potrivita, caci nu se cade sa intrebi o proaspata mamica cate kilograme are, de exemplu :). Si de cateva zile asteptam cu sufletul la gura sa aflu daca a apreciat cadoul, daca i s-a potrivit, daca i-a fost usor sa-l puna pe bebe ... the usual. Si raspunsul a inceput ca si titlul meu. Si deja imi parea rau.

Ei bine, nu era cazul. Da, bebe a stat in sling, dar problema era alta. Si anume o surioara cu un an si jumatate mai mare care s-a indragostit atat de tare de sling ca nu a mai vrut sa coboare din el :).

Stiam de povestea foarte asemanatoare a lui Flore, care scria, acum ceva timp, despre aceeasi 'patanie' la opiniile cumparatorilor. Dar si acum, ca si atunci, am zambit cu toata inima. Caci mi-am inchipuit un pui nu-asa-mic si nici-asa-mare care s-a simtit atat de bine la pieptul mamei incat nu a mai vrut altceva. Decat sa fie purtat.

Ceea ce va dorim si voua :)



P.S. Am recitit si a iesit cam siropos :), dar eram tare incantata si, zic eu, se iarta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.