vineri, 15 mai 2009

Blogurile 'mele' bio II

Ştiţi reclama aia la Sunsilk pentru fire rebele? Mi-a terorizat anii de facultate. Nu intelegeam cum pot unele sa aibă fire rebele şi să nu le convină. Eu aş fi dat orice pentru un singur fir de păr rebel, unul care să aibă volum, să stea în orice alt fel decât lipit de cap (ah, bancul cu elefantul era unul din preferatele mele).

Acestea fiind zise, după ce am folosit prima oară şamponul de la Olivo, ghici cine ţopăia în faţa oglinzii Am fire rebele, am fire rebele!!! Am trecut şi peste mirosul de măsline şi peste faptul că a trebuit să pun sampon de două ori si am decis: îmi place la nebunie! Şi am avut şi surpriza ca gelul de duş de la fix aceeasi firmă, din aceeaşi gamă, nu miroase a măsline ci a lamâi, deci si mai bine.

De gelul de dus cu migdale iar n-are rost să vă mai povestesc. Aceeasi ţopaială, piele fină, neuscată, plus miros demenţial.



Apoi am trecut la Mamica Bio. Draguţă peste măsură, fără să fie deloc sâcâitoare si agasantă precum vânzătoarele clasice, mi-a făcut o surpriză şi mi-a adus produsele înainte să achit factura (aveam oareşce probleme cu cardul), plus că a comandat special crema de protecţie solară pe care mi-o doream pentru d (cu factor de protecţie mic, cum nu se prea cauta). Şi deşi scrisese si pe blog, mi-a povestit si pe mail, la confirmarea comenzii despre deodorantul bio pe care l-am achizitionat. Mi-a spus foarte sincer că nu face faţa mereu, că e posibil sa fie nevoie să îl folosesti de mai multe ori pe zi. Ei bine, a rezistat cu brio la 18 kg in sling de la cismigiu pana in lipscanie, ceea ce, zic eu, e ceva :). Iar faptul ca cineva nu a încercat sa îmi vânda un produs numai ca sa îl vândă, ci a vrut sa fie sigură ca ştiu ce primesc, m-a facut să mă simt extraordinar de bine.

Daaar, în timp ce citeam eticheta de la crema de masaj a lui d (îi place la nebunie sa mearga la spa :)), să i se facă manichiura, pedichiura şi câte un masaj), am observat ca deşi toate ingredientele erau naturale, nu recunoşteam mai nimic din ce scria pe etichetă. Asa ca in sfarsit m-am lamurit: produsele de la MAYAM, pe care le-am vazut si pe siteul Sideris, sunt cele la care poţi citi lista de ingrediente :). Le ştii, ai auzit de ele. Nu trebuie să ai amintiri din copilărie, recte orele de chimie, ca să poţi inţelege ce şi cum. Şi sunt cele care sunt mai greu 'digerabile' de cineva care a folosit produse clasice până atunci. Însă gama de la Bioselect si Olivellenic de la Olivo, la fel ca se cele de la Eco cosmetics de la Organik (Mămica bio), sunt ceva mai 'user friendly' pentru începătorii într-ale produselor de îngrijire naturale.

O fi bine? O fi rău? Eu zic că e foarte bine. Ba chiar excelent! Daca vrei bio si nu vrei sa fi dezamăgit, recomandarea mea ar fi să foloseşti unul din aceste produse. După ce te obisnuieşti să nu te mai simţi curăţit chimic :), poţi folosi cu succes şi un produs de genul celor de la MAYAM care, din punctul meu de vedere, rămăn pe primul loc pentru copii.

După cum puteţi observa încă nu am scris nimic de Sideris, încă nu mi-am revenit cu bugetul:) . Deci va urma şi o parte a III-a.

8 comentarii:

  1. Si eu mi-am propus sa fac o comanda la Sideris, sa fie de bun-augur, dar am aceleasi probleme cu bugetul :D . Stii ce facem? Eu propun sa comandam impreuna, cu ocazia asta splituim si taxele de transport !

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Absolut demenţial, aşa facem :)

    RăspundețiȘtergere
  3. care-i bancul cu elefantul?:-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Luminita, eşti mortală :) Din tot postul ai rămas cu gândul la elefant :))

    No, era un elefant cu 3 fire de păr. În poveste nu zice, dar eu sunt sigură că era elefantă :). Ei, prima oara cere o tunsoare cu breton. Peste cateva zile vine cu cele 2 fire rămase şi cere un permanent slab. Iar peste încă câteva zile apare cu ultimul fir rămas şi o roagă pe coafeză: Doamnă, faceţi ce credeţi dumneavostră, eu am încredere, numai să aiba puţin volum.

    Acum, eu ştiu că bancul nu-i foarte funny pentru un om cu păr normal, dar pentru cele 5 fire ale mele, moi şi fără volum, peste care se adaugau şi cei more-or less 18 ani ai mei, era un de un adevăr sublim :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Haha, nici eu nu il stiam :))))))
    Si va multumesc de intentie. Si eu vreau sa iau ceva de la Mamica Bio, doar sa vad cand ma mobilizez, ca parca am acum atatea produse la indemana :D Dar nu pot trece prin viata fara sa incerc uleiul de argan, deci tot il voi comanda.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu zic sa facem un site de "troc bio", ca tot e criza :)) ca si eu vreau cate ceva de colo, cate ceva de dincolo..
    Anyway, ca n-am apucat sa comentez pe indelete la primul post, vorbeam cu Sideris acum ceva vreme ca decat sa ne batem pe o piata mica mica mai bine conlucram la popularizarea conceptului bio, si atunci o sa fie destul pentru toata lumea. Inclusiv pentru shopping intre noi :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Oricum shoppingul intre noi e dovada cea mai buna ca este loc pentru toti :)

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.