duminică, 4 martie 2012

Ne vedem la Babyexpo

Intre 22 si 25 martie, la Sala Polivalenta. M-as bucura mult sa treceti pe la mine, sa mai vad si eu niste bucurestence la fata, sa mai schimbam doua vorbe, sa mai vad copii crescuti :).

Nu o sa fiu chiar singura, fetele de la ANNA mi-au promis o mana de ajutor, deci n-o sa va pun chiar la munca. Insa mi-ar placea mult de tot sa va mai vad. Deh, dorul asta de Bucuresti... :) O sa am, ca de obicei, vreo 10 invitatii si o sa le tin pentru voi, asa ca imi puteti da un telefon inainte sa intrati. Stiu ca nu o sa ajunga, numai daca numar fetele dragi care au venit la Targul mami imi e foarte clar, insa daca tot sunt, zic sa le folosim.

Voi aduce ca de obicei de toate, vor fi toate jambierele, slingurile [mai putin slingurile fixe, cu denim, daca vreti musai unul trebuie sa-mi spuneti dinainte], wrapurile [inclusiv minirock], meitai-uri si ultimul wraptai din seria veche, dar si noile SSC-uri. Am doar cateva poze amarate pe FB, lucrez din greu la ele si numai timp de poze nu voi avea inainte de Babyexpo. Ah, si vor mai fi si cateva protectii de iarna, just in case, insa modelul nou, care nici el n-a apucat sa fie pozat si pus pe site. E super mega usor de folosit si cu catarame.

Voi fi exact in acelasi loc ca la prima editie la care am participat, in sala din stanga. Intrati dar nu coborati scarile, faceti direct stanga pe langa carucioare, iar dupa colt, chiar vizavi de iesirea secundara, eu va astept cuminte :D. Am zis da jambiere? Am zis :)

13 comentarii:

  1. eu vin sa te vad si poate si sa stau cu tine, un ajutor mic daca o fi... pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vin cu Patrick! Sigur voi veni in prima zi in cursul diminetii!!! Abia astept jambierele!!!
    Pup :)
    Marina

    RăspundețiȘtergere
  3. Si noi vom fi acolo, abia asteptam sa te vedem.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si noi vom fi acolo, abia asteptam sa te vedem.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si noi vom fi acolo, abia asteptam sa te vedem.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bun, o Ralucă, o Marină si 3 Codruţe :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei,
    Bineinteles ca vreau sa venim si noi, eu as sta toata ziua :)). Doar sa nu nasc zilele alea :)). DaniM

    RăspundețiȘtergere
  8. Neapărat trebuie să ajungem şi noi! Cu slig cu tot!
    Ne-ar interesa un SSC. Le vei avea de vânzare?
    Ne poţi spune un preţ, ca să venim pregătiţi :D
    oana.jindiceanu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Aaaa!!! Ce bine! Abia astept sa ne cunoaștem!!

    RăspundețiȘtergere
  10. vin, vin, cu Vladut, of course. O sa am si eu niste flyere cu bebeloi la standul cu Perne de alaptat :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna! De ce nu te-am descoperit mai devreme?!?! Voi ajunge la targ special pentru a te cunoaste si a vedea si pipai produsele minunate din fotografiile de pe site/blog/fb. Crezi ca poti sa strecori printre produsele pe care le iei cu tine si cateva perechi de protectii pentru bretele? Cu bine, Sabina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ca mi-ai amintit :).Le voi pune si pe ele. Astept sa ne vedem la pipait :D

      Ștergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.