marți, 10 august 2010

Sufletul comertului

M-au terminat reclamele cu pretul cel mai mic. Si cand zic ca m-au terminat, vreau sa zic ca ma apuca nervii instant cand aud de marile promotii, programe de fidelitate, cadouri si altele.

Bine, foarte tari sunt cei de la Kaufland. Unde ti se spune ca:
daca gasesti acelasi produs in alta parte
in aceeasi perioada
cu pret mai mic
si vii cu bonul de casa inapoi
ei bine....
primesti un bon valoric de...
3 lei.

O da!


Pe locul 1 sunt cei de la Leonardo cu o oferta dementa anul trecut:
Pe geam erau afisate urmatoarele
20-50% reducere
taiat
si pus peste:
1+1 gratis
taiat si pus peste:
....
1 si al doilea la jumatate de pret.

Da, da, asta cu jumatate de pret era 'cel mai nou si cel mai bun'. Cum ar veni, lasa, daca ai ratat sa ti cumperi o pereche si sa primesti alta degeaba, nu i problema, acum avem o oferta si mai buna! cumperi una si pe a doua o platesti jumate!


In fine, ideea era ca am miscorat preturile. La wrapuri si la mei-tai-uri. Nu mult, ci cat am putut, avand in vedere ca s-au mai amortizat din cheltuilei. Si din septembrie ma apuc serios de paturici. Am zis!



P.S. Speciala de blog e valabila toata saptamana. Inca mai sunt slinguri la 65 de lei :). Sa v-o zic pe aia cu daca gasiti mai ieftin in alta parte....:))) Nu, lasa, v-o zic pe aia cu fidelitatea :))) Sau cu adusul unei prietene. Cu punctul cadou? Cu cadouasul care nu-ti trebuie dar pe care l-ai platit deja in pretul baban? Deci nu.

4 comentarii:

  1. Diana,
    eu imi fac cadou slingurile. Cu maaaare regret in suflet si cu mina strinsa pe ele, asa, dar le dau altor mamici. Odata cu ele renunt un pic si la ideea de a le folosi in viitor, pentru urmatorul... nu cred ca va mai veni...

    O singura rugaminte am: sa nu te lasi de meserie. Poate intr-o zi voi voi avea nevoie din nou...

    Sau daca te lasi, pastreaza doua inele sa-mi faci atunci unul... Te rog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna, eu pe al meu nu-l dau, decat imprumut in caz de extrema urgenta :)
    Insa voiam sa-ti amintesc ca mai ai la mine un sling cu inele, ala cerut in scopuri "demonstrative". Poate vrei sa-l bagi la promotie :) Ma ocup personal sa-l trimit cu posta/curierul la destinatar pe cheltuiala mea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ale
    sa stii ca eu inca mai am un sling 'pentru mine'. D l-a folosit o data in ultima jumatate de an cred, dar tot nu ma indur. SI nici nu stiu daca voi mai avea vreodata nevoie. O pereche de inele pusa deoparte, am inteles :D

    Ana
    Am sa culeg toate demonstrativele la un moment dat, le verific, si daca sunt ok vor merge la inchiriat. Timp sa am :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Zi-o pa aia cu 1 + 1/2: adicătelea cine cumpără un sling primeşte încă jumate din altul la pachet. Da' vezi să fii atentă cum le tai, ca să fie fix pe mijloc :-)...

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.