vineri, 23 aprilie 2010

Vesti bune curierul are II

Care mă ajuta tare mult şi cred că vă prind bine şi vouă. Graţie unor tarife noi, negociate a multa oară :), de săptămâna viitoare transportul va fi gratuit şi pentru plăţile în sistem ramburs.

Sunt tare tare bucuroasă nu atât pentru firmă, cât pentru d. Pentru că voi mai scădea din timpul petrecut la calculator pentru urmărirea plăţilor ceea ce înseamnă mai puţin stres, mai puţine dăţi în care pierd tokenul, mai puţine extrase, mai puţin timp cautând toate extrasele, mai puţine drumuri la bancă şi, în primul rând, mult mai mult timp pentru d.

Toate astea fără să fiu nevoită să schimb firma de curierat pentru că pur şi simplu îi iubesc. Să zic ca au fost mici probleme la 2 la mie din livrări ( în condiţiile în care inainte de ei aveam o zonă crepusculară în vestul ţării), plus că tipul care ridică pachetele e atât de drăguţ încât, dacă doarme d, îi las repede pachetele, el completează awb-urile juma' de oră şi le lasă în cutia poştală :)



Întotdeauna am iubit Ikea. Nu doar pentru că nu e dată să merg acolo şi să nu plec cu ceva, nu doar pentru că plăteşti atât cât face, nu mai mult, ci mai ales pentru că sunt singurii pe care îi ştiu care îşi ieftinesc produsele. Şi mă bucur mult de tot că reuşesc cumva să le urmez exemplul. Bun, n-am reuşit să le ieftinesc, dar am reuşit să scad costurile suplimentare ceea ce e un pas înainte. La mai mulţi, zic.
Să ne fie de bine!

2 comentarii:

  1. ai putere de convingere, nu gluma! super!
    imi pare rau ca nu am mai reusit sa comand sling-ul acela fix pentru sotul meu, dar nu s-a hotarat la niciun model, asa ca vom da comanda din noua colectie sau vom cumpara ceva la babyexpo. sorry pentru incurcatura.
    zile placute departe de Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere
  2. bonsoir.
    am revenit ca sa confirm primirea cadoului, dar cum suntem bolnave nu poutem trimite deocamdata dovada. cind vom fi estetice ne vom trage in poza ca sa se bucure si creatoarea.
    felicitari pentru sucesele repurtate in plan curieresc:):)
    catre toti iubitorii de Ikea ...noapte buna.

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.