luni, 8 martie 2010

Pauză

Pentru că nu vreau ca d să-şi amintească de mama aia care făcea treabă mereu, de mama aia care îi cumpăra toate jucăriile din lume sau de mămica răutăcioasă (aka obosită)

Pentru că vreau să-şi amintească de mama care se juca cu el, de râsul meu, de dansurile noastre, de plimbările noastre, de veselia care era odata în casa noastră.

Săptămâna asta veţi discuta despre comenzi cu Alex, veţi primi mailuri de la el şi coletele la fel.
Programul nu mai e non stop, ci numai între 10.00 şi 16.00, de luni până vineri. Weekendurile rămân exclusiv pentru familie.
Telefonul de contact se va schimba de săptămâna viitoare şi va funcţiona numai în timpul programului de mai sus.
Livrările se fac exclusiv până în ora 16.00

Am un copil şi el are o mamă pe care o vrea înapoi. Şi am de gând să i-o ofer aşa cum şi-o aminteşte, nu un substitut pal, mereu obosit, încercănat şi lipit de telefon sau calculator.

Îmi doresc din suflet ca toate mămicile să vadă cât de frumoasă poate fi mămicia cu copilul alături, fără să aibă mereu nevoie să delimiteze viaţa de dinainte de copil şi cea de după. Să vadă şi să simtă cât de bine, uşor, simplu şi comod e să-ţi porţi mereu copilul lipit de tine. Şi cât de bine e pentru el să aibă o mamă senină şi mereu prezentă.

Însă când asta mă face să nu pot face acelaşi lucru pentru copilul meu, trebuie să spun stop şi să reprogramez.

David, sunt gata!

7 comentarii:

  1. O imbratisare mare mare de tot pentru amandoi; de fapt pentru toti trei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. In sfarsiiiit!Ce ma bucur pentru voi!
    E bun si un program, uneori se impune.
    Distractie placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. cam stiu despre ce vorbesti..
    uite, eu abia am iesit din pauza si vreau iar; si, bineinteles, o sa mi-o ofer! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa fie intr-un ceas bun - va va prii tuturor cu siguranta!

    Cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  5. Odihna activa placuta, o meriti pe deplin!

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.