duminică, 7 martie 2010

Păturici

Calde. De pe masă. Pozate cu telefonul, scuzaţi.


Prima e o mare întâmplare fericită. Am descoperit în Carfurul din Militari un magazinaş al unui atelier. Câteva costume făcute de ei şi câteva materiale, un balot pe care trebuie să mă întorc să-l iau şi multe resturi de 1-2m. Absolut demenţiale, moi, din bumbac subţire şi cu imprimeuri geniale. Care m-au făcut să mă relaxez altfel decât îmi propusesem în ziua petrecută acasă.

Bucuria a fost reciprocă, tanti de acolo era tare mirată şi încântată când a auzit că ştiu să lucrez. Iar când m-a întrebat ce vreau să fac din ele şi i-am spus că nu ştiu, dar îmi plac la nebunie, ne-am dat seama că vorbim despre aceleaşi lucruri. Mi-a povestit cu mare bucurie că a mai avut o fată tânără (să vedeţi bucurie pe mine când a am auzit, deci a mai avut, adică şi eu sunt la fel :)) ) care a plecat cu o sacoşă de materiale de la ea săpămâna trecută.


Are 70x140, fix cât un pătuţ de copil care stă gol şi pe care se pune praful degeaba :))

A doua e Ikea my love. Aveam multe resturi rămase şi îmi plac toate la nebunie. A ieşit un păturoi de cca 90x150. Marginea albă e backgroundul, încă mă gândesc la finisaj. E destul de rigidă dar e perfectă pentru iarba din Herastrău, cât să nu simţi toate uscăturile.



Să vedem când apuc să le termin.

Un comentariu:

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.