miercuri, 31 decembrie 2008

De ce imi place Salma Hayek

Nu am fost niciodata un fan, nu am inebunit dupa filmele sau dupa genul ei de frumusete. Nici nu am nutrit vreun sentiment de admiratie fata de cariera ei. Pana acum vreo doua luni, cand mi-s devenit brusc draga, dupa ce declara pentru timesonline ca nu se poate opri din alaptat :) I’m like an alcoholic (...) It’s like, I don’t care if I cry, I don’t care if I’m fat, I’m just gonna do it for one more week, one more month, and then, when I see how much good it is doing her, I can’t stop. Eet’s a very powerful thing you know.

Nici dupa tipa din ‚Felicity’ nu ma omor, dar mi-a placut mult poza asta. Si imi e din ce in ce mai clar ca in ultimi doi ani prioritatie mi s-au schimbat considerabil, la fel si criteriile dupa care plac sau nu pe cineva :)

2 comentarii:

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.