joi, 3 martie 2011

Nu, nu, nu, nu, nu multumesc

Stiu ca suntem inca in plina criza. Stiu ca lucrurile merg greu, ca nu sunt bani si ca toata lumea sufera. Stiu ca afacerile nu mai merg ca alta data. Si totusi, nu.

Nu sunt innebunita sa fiu sunata de 20 de ori pe zi pentru ca, poate, ma intereseaza ceva.


  • Nu ma intereseaza sa investesc bani la bursa.
  • Nu ma intereseaza sa imi recuperez bani de la creditori(?).
  • Nu ma intereseaza sa imi cumpar apartamente.
  • Nu ma intereaza zecile de oferte pe care le-am uitat in momentul in care am inchis telefonul.

Si cu siguranta nu mai calc pe la Metro in viitorul apropiat daca ma suna de 10 ori la rand si cand, in sfarsit, raspund, o voce suava imi spune ca toti operatorii sunt ocupati. Pot sa astept, sau ma suna ei iar. Asta, evident, ca sa aflu o minune de oferta. Ma lasi?



6 comentarii:

  1. :))) Hai ca-ti zic io ce oferta este acuma la Metro: reducere de 40% la toate jucariile pana in 9 martie. Io am profitat ieri, am luat ceva cadouri pentru iulie :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, stai linistita, am primit deja SMS. Asta cu sunatul era bonus...

    RăspundețiȘtergere
  3. auzi la ei, eu ma simt discriminata, pe mine de ce nu m-au anuntat?sau e doar pt clientii seriosi, pe aia care cumpara din an in pasti nu-i baga in seama?
    Adriana Calin

    RăspundețiȘtergere
  4. :))))) daca as putea as aranja sa-ti trimita tie toate mailurile :))) daca ai vrea sa iei si telefoanele, ar fi minunat :)))

    si eu cumpar mai rar de la ei mai rar de din an in pasti :))), deci nu stiu de cum de te-au ratat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Voi aveti NDNC list? (adica National Do Not Call list)?!!! Nu ca ar functiona, dar macar nu te mai suna tot catarul, se mai filtreaza apelurile...

    RăspundețiȘtergere
  6. Simona, uite ca de asta nu stiu. Ma interesez

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.