joi, 10 martie 2011

Din nou despre slinguri&co la TV


V-am povestit cât de ameţită am fost săptămâna trecută, nu mai revin. Ce nu v-am spus este că, atunci când am filmat pentru Bebe Magia, am filmat mult. Mă da' mult, cum zice d. Si pentru că am o voce aşa frumoasă :))), dacă aveţi chef, mă auziţi (şi vedeţi) iar la Bebe Magia, sâmbata asta.

Mă scuzaţi că amintesc iar de vocea mea, dar a fost un adevărat şoc pentru mine. Îmi ştiam vocea din înregistrările pe casete din adolescenţă şi vă spun că era nasoala. Rau.


Serios acum, eu mă bucur mult mult de tot. O dată pentru că am cunoscut-o pe Camelia Csiki, o persoană extraodinară, caldă, deschisă, cu care am vorbit mult şi cu drag. Cred că şi ea are mare legătură cu vocea calmă şi liniştită. Vocea, v-am zis că am rămas fixată pe voce :D.
Şi o dată pentru că, oricât ne-am da în stambă cu internetul, TV-ul ajunge mult mai uşor la oameni. Şi daca doar află de existenţa unei alternative la odiosul marsupiu clasic, tot e un pas uriaş înainte.


[Salutări de la d. Fără absolut nici o legătură cu subiectul.]


Am văzut săptămâna trecută că Greuţu' s-a aşezat bine în sling, sper din suflet să fi stat bine şi în MT şi în wrap. Cât de evident poate fi că nu aveam absolut nici un wrap îmblânzit care să mă şi cuprindă? Aşa că am folosit un wrap care nu era nici măcar spălat, de înmuiat nici nu poate fi vorba. Sunt tare curioasă să văd cum a ieşit.


Bun, gata cu poveştile, dacă vă treziţi dimineaţă sâmbătă, poate vreţi să lăsaţi televizorul deschis pe TVR, asa... pe la, sa zicem, 9? Vedeţi, n-am zis să vă uitaţi, doar să lăsaţi deschis. Vooocea :)))
Eu pregatesc de mâine Exploreru', iar daca nu ştiţi cum să faceţi să vedeţi pe calculator, pe mine Ralu' m-a învătat.

9 comentarii:

  1. o sa fim cu ochii pe tv :) ca si sambata trecuta.Dar a fost scurt rau, mie asa mi s-a parut.Acum poate e mai lung daca este vorba despre 2 mijloace de purtat.
    Salutari si din partea noastra :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Larisa,
    toata emisiunea are 30 de minute, ceea ce mie mi se pare putin. Daca din alea 30 min, 5 au fost pentru slinguri, eu zic ca e super. Cu atat mai mult cu cat sunt si saptamana asta. Cine stie, poate odata o sa fie si mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
  3. apoi sa-l salut si eu pe david! :p
    m-ai innebunit cu "vooocea".. :))))) e musai acum sa las TVR-ul aprins ca s-o aud :)))) dar s-ar putea sa ma si uit :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Musai ne uitam! Felicitari si la mai mare!!

    RăspundețiȘtergere
  5. :( am pierdut iara! ufa!
    astia de la tvr nu au arhiva pe net? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru aprecieri, Diana. Si eu m-am simtit bine in prezenta ta :)

    De sambata, 19 Martie, emisiunea Bebe Magia este sambata - de la 9.30. Vei intra si de data aceasta. Scurt, pentru ca asa este formatul. Dar eu, care lucrez si la stiri, iti spun ca intre 2 minute jumate si cinci minute un reportaj nu este scurt deloc. O stire clasica de tv are 1,20. :)
    In emisiune ma chinui sa bag cat mai multe informatii utile parintilor si pe tine te dau din nou, pana terminam ce am inregistrat :)

    Inregistrarile vor fi postate pe site-ul nostru la www.bebe-magia.ro in zilele urmatoare. Am avut niste probleme tehnice si administrative, pe care sper sa le depasim in cateva zile.
    Emisiunea nu este pe site-ul TVR pentru ca acolo se posteaza doar ce este transmis de TVR International, iar Bebe Magia nu este.

    RăspundețiȘtergere
  7. Camelia, multumesc pentru comentariu. Si mie mi se pare mult, in nici un caz nu ma plang :). De-abia astept sa vad :)

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.