joi, 1 octombrie 2009

And the sling goes to ...

Mi-am revenit - parţial - după Babyexpo, am citit, am cugetat, am citit dinnou, am decis. Nu mă mai impresionează nici scrisorile nigeriene, nici pilulele de nici un fel şi cu siguranţă nici Raiffeisen-ul. Şi cum azi sunt foarte sentimentală, cele mai nasoale spamuri, după mintea mea, sunt:

Locul III: Cristina
un mail venit ieri de la Mama si azi unul de la Tata (cu care m-am si ars, ca uitasem ca nu il am asa in Adress, dar ma rog...) cu titlul: ''Fw: Ai vazut asta...???@'' si care nu este decat reclama la cauciucuri, piese de schimb auto si alte cele.

Locul II: Augustin

primesc un număr semnificativ de mesaje spam de la mine însumi. 'Au, cel puţin, aşa scrie la câmpul expeditorului.



Locul I: Alina
un email gol golutz de la "unknown sender" cu "no subject"

Alina, aştept un mail de la tine să vedem cum rezolvăm cu premiul. Vă mulţumesc tuturor că aţi spus 'din casă', cum ar veni, că v-aţi expus folderul de spam unor necunoscuţi :)

3 comentarii:

  1. Uraaa! Nici nu stii cat de mult ma bucur! De dimineata cand am citit pe RSS feeder imi venea sa strig de fericire! dar s-ar fi uitat uratii astia de la birou chioras :))

    o sa iti scriu diseara de acasa :) pot avea preferinta la culoare, sa fie un sling "poarta-ma tati"?

    RăspundețiȘtergere
  2. Onorat de nomminalizare. Uite, ca s-o celebrez, îmi trimit un mesaj de spam chiar acuma... :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Idem, multumim mult! Eu o sa celebrez purtandu-mi maimutzica in slingul verde. Made by Diana :) of course...

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.