luni, 27 aprilie 2009

Chestii noi

Am cateva prietene abonate la slinguri :). La fiecare botez, un sling cadou. Stiu, e o bocceluta simpatica, un obiect foarte util dar... de cele mai multe ori trebuiau sa cumpere inca ceva. Asa ca zilele trecute m-am hotarat sa le accesorizez cumva, iar toate slingurile 'la set' sa fie unicat.

Asa ca, in premiera, setul 1 :) : un sling cu inel si doua pernute din aceeasi poveste. O poveste cu plimbari pe inserat, in afara orasului, la lumina lunii ... sau nu, obligatoriu cu tot cu copil. Poveste pe care o veti gasi pe site, cand vor fi gata primele 3 seturi si ma voi invrednici sa urc si pozele. Pe site.

3 comentarii:

  1. Dacă tot eşti în biznisu' de unicate, poate merită oferite opţiuni de personalizare de genul: adăugat --la cerere şi contra cost-- nume prunc pe sling (scris frumos şi amplasat în locuri de unde-l poate citi oricine).

    Aşa, ca după ideea aia cu linguri/furculiţe/căniţe/periuţe-de-dinţi/etc. cu numele copilului pe ele...

    Şi dacă tot ştii că sunt unii care cumpără pentru a face cadou, poţi oferi şi ceva de genul „gift certificate” -- adicătelea cel de vrea să facă cadoul îţi plăteşte o sumă X, iar tu-i dai în schimb ceva (card?) care se pretează la a fi oferit în dar (adicătelea frumos colorat, bla-bla), şi pe care mai apoi îl accepţi dimpreună cu o comandă care să se-ncadreze în suma plătită iniţial. Chestia asta adaugă oareşice flexibilitate la cel care primeşte darul, pentru că poa' să-şi aleagă model/culori/etc. (în timp ce în varianta clasică toate deciziile astea sunt luate de cel care oferă cadoul). Vezi şi tu dacă prinde sau nu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Augustin, tu in mare ai dreptate. Problema mea are insa doua parti. Cea pe care am expus-o mai sus, cu cadourile prea mici, si una 'de suflet'.

    Am avut nevoie de vreo doua saptamani sa imi dau seama de ce nu imi mai face placere sa lucrez la slingurile mele. Materialele imi placeau, comenzi erau dar... lucram pur si simplu. Si mi-am dat seama ca trecusem de la 'slinguri pentru prieteni/cunoscuti/prietenii cunoscutilor' la 'serie mica'. Si chiar e no fun.

    Asa ca am nevoie de ceva in care sa pun un pic de suflet, sa activez neuronul, sa desenez si sa sterg si iar sa desenez ...

    Deci cumva personalizarea la cerere ar iesi din discutie, cel putin la momentul acesta. Insa acel gift certificat suna bine. Si e pe lista. Sper ca neuronul sa se reactiveze si sa fie o gama larga de chestii de ales in varianta cadou.

    Iti multumesc mult pentru sugestii.

    RăspundețiȘtergere
  3. ia uite ca cineva mi-a luat-o inainte, chiar voiam sa-ti dau si eu sugestia cu gift card-ul, mi se pare o idee minunata. si uite, asa ar putea si cineva ca mine, care locuieste in strainatate, sa ofere un cadou cuiva din ro, fara mai multa bataie de cap decat un email si un transfer bancar.
    iar setul arata superb! abia astept sa vad si celelalte variante.

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.