marți, 11 mai 2010

&^#@&(%$((%@$

Nu obisnuiesc sa-mi vars frustrarile pe blog insa acum nu mai pot de nervi. Mama ei de posta romana. Si de functionari idioti. Pe langa faptul ca preturile afisate pe siteul postei nu au nici o legatura cu costul efectiv (de exemplu in loc de 39 lei pe siteul postei platesti 94, la 55 pe site tot 94 platesti si la 18 pe site fix 49) sunt pur si simplu idioti. Adica nu-s in stare sa citeasca formularul lor propriu si personal.

Plus, marirea taxelor, pentru mine, se face la dublu. 1 pentru ca se mareste tva pe care eu nu o recuperez de la clienti, 2 pentru ca se mareste cota de impozitare care ma afecteaza direct. Deci 100% sigur voi fi nevoita sa scumpesc slingurile.

Gata, am zis. Tot am nervi, dar parca putin mai putini. Parca..

2 comentarii:

  1. Parca ziceau ca nu umbla la TVA si cota unica de impozitare.
    E drept ca eu nu mai am nervi sa-i urmaresc.

    Bine ca te-ai mai debarasat de nervi :)
    Da, poate la nervi tragi niste paturici, ca sa stea matza-n (iesea altceva daca nu puneam "z") coada.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) da, era rău de tot fără z :))

    Ziceau...am o mare presimţire că o vor schimba totuşi.

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.