luni, 10 mai 2010

În lucru








14 comentarii:

  1. superbe! sunt gen ikea - imi plac mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfii, ce frumoase sunt! Ma omori!
    Mie imi place cea cu masi da si aia cu floriiii!!!!!!
    Sanatate maxima piticului! O imbratisare maaareeee de la noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. mada,
    cea cu masinute si case e exclusiv ikea (pe fata) si o ador. nu stiu ce o sa fac cu ea dar sunt mari sanse sa o opresc (si pe asta) pentru d :) (are deja 3 si nu mai e deloc impresionat. eu insa da :))

    ana,
    astept niste indicii pe mail pentru cea cu primavara ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci eu vreau una mare pentru mine (de multe persoane, da?) si una pentru Alla, cand o vrea patul ei. Grozave!

    RăspundețiȘtergere
  5. Kristina,
    si pe tine te astept cu detalii despre ce-ti doreste inimioara de festivus :P Acum sunt la atelier, mai stau 2-3 zile, hit it :))

    Ralu,
    d-aia mare? esti nebuna? :)) cu alla...mai vorbim cand o fi momentul..daca e ca la noi..peste vreo 10 ani :))))

    RăspundețiȘtergere
  6. deci cu astea m-ai dat pe spate. de cand ma tin sa ii fac si eu unul lui Purci...de cand era Purci in burta :)) uite ca el a iesit si eu nimic nimic :"> .dar tot i-oi face unul, daca nu mai devreme, atunci cand ma va face bunica. :P
    sunt tare faine si sigur o sa ai succes cu ele. spor la trebi

    Amy a lu' Morteci

    RăspundețiȘtergere
  7. M-am indragostit de paturici. Sunt doar de clatit ochii pe poze sau se pot si achizitiona?!

    RăspundețiȘtergere
  8. Diana, nu stiu :)

    Sunt sigur pentru sufletul meu si pentru cativa puradei carora le sunt datoare :) Sper ca dupa babyexpo sa imi iau masina pe care o visez, quilers' dream :), acum ma cam chinui cu matlasatul cu zeci de picioruse care mai de care insa nu ies 100% cum vreau eu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Diana, ma cunosti. Merg pe mana ta. Ceva sa ne ascundem amandoi sub ea si sa ne amuzam pe rupte. SI cand poti tu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu vreau una....tot mare...cam pentru o canapea normala, de la printesuce din camera...tot am visat patura, dar nu am gasit/o pana acu...pe o parte cu flori, pe o parte cu masini, case, fluturi...mortala...deci ma treci pe lista de asteptare...ca astept, nu/i problema...deja o visez pe pat...va tzuc

    RăspundețiȘtergere
  11. Bey...da nu ma mai joc asa...pai ne arati frumusetile si gata...sac...numai eu am...pai asta nu/i treaba...hai ca pun si poze...PRINTESUCE SUB PATURA

    RăspundețiȘtergere
  12. Si daca tot veni vorba...mai sti de materialul meu pentru coltarul din living??? cu dungi, colorat? e, o patura matlasata, cu flori, pe langa tablourile mele cu flori din living....un visssss

    RăspundețiȘtergere
  13. Deci după babyexpo am în plan aparatul foto şi maşina de quilting. Până atunci pregătesc, să am ce coase şi poza :)

    Flore, m-am împiedicat săptămâna trecută de materialul ăla :( Dar nu reuşesc să mă adun :(((

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.