miercuri, 4 noiembrie 2009

Suedeza, colecţia nouă , mei-tai-uri şi accesorii.

Vă mulţumesc mult de tot, cu ajutorul vostru am găsit o mămică tare drăguţă care s-a oferit să mă ajute cu traducerea din suedeză.

Ca de obicei, luni e marţi, marţi e miercuri şi până la urmă vineri, când vine vorba de fabrică, însă până la Babyexpo (cu stand în sala mare, yeah baby!) vor fi gata noile ţesături. Şi unul din cei care au votat şi au şi comentat va primi un sling în culorile...mă rog...cele mai apropiate de ceea ce a ales. Sau mei-tai. Sau wrap, dacă vrea neapărat.

Partea cea mai bună e că vin şi genţile, am mai lucrat teoretic la ele, sper că practica nu o să mă omoare :)))) Şi partea şi mai bună e că pregătesc şi nişte accesori surpriză, cine ghiceşte, primeşte :)

Partea mai puţin bună e că există şanse să fiu nevoită să scumpesc un pic slingurile. O să încerc cât de mult să nu, dar nu pot să promit nimic. Cu siguranţă mei-tai-urile noi vor fi mai scumpe. Ultimele la preţul vechi sunt cele de mai jos, câte unul din fiecare.




Cele cu bretele roşii au a doua faţă tot roşie. Ştiu, dacă găseam şi pozele eram mare. Nu sunt.

3 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt!

    Accesorii - hmmm, ia sa ghicim - ce sa fie, ce sa fie? Fular / esarfa? Saculet pt mobil? Fularas pt bebe?

    Still wondering... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. portofel asortat? elastic de par in culorile gentii? bentita? curea la pantaloni sau de genu?:D
    ca de tot felu de saculete ai mai zis.
    mie mi-ar placea sa aiba o parte intarita sa nu se indoaie partiturile...:))

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.