duminică, 6 septembrie 2009

Ce-am mai facut

Am plecat la bunici/atelier pentru 3 zile.
Am ramas o saptamana.
Care s-a facut două.
Care cred că se fac 3 pentru că 'mami, nu plecăm la Bucureşti pentru că mă supăr'.
Avem haine pentru 3 zile călduroase, au trecut 14 şi a venit frigul.

Am aşteptat inelele si n-au venit.
Am asteptat materialele si n au venit.
Am facut 70 de slinguri.
Am facut un mei-tai nou pentru o comanda speciala, superb, n-am apucat sa-i fac poze. Mor de ciudă.
Am gasit materiale noi pt mei-tai si am schimbat un pic modelul insa nu am reusit sa fac nici unul. Fac slinguri.

Am bagat la spalat 10 slinguri cu bolduri in ele.
Am cautat bolduri si am reluat tabla inmultirii cu 4 pana mi-a iesit pe nas şi am găsit toate boldurile pierdute.

Am răcit pe rând: mama, d, eu, tata. Am stat pe rând cu fundu-n sus şi morocănoşi. Ne-a trecut.

Am scris cel putin 10 posturi pe blog. În cap. Acum s-au amestecat şi nu iese nimic.

Cam aşa.

5 comentarii:

  1. Ce chestie, ai scris postul la ora 13:13 (asta asa, ca o observatie doar).
    La cat mai multe de facut!Sa nu existe plictiseala.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce activitate frumoasa ! Se simte voia buna. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. diana, tu ai o dispozitie asa... mai tomnatica!
    mie-mi place! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Rox, dacă scriam la 3 sau la 4 înţelegeam. Sau la 5 :) La 13, fie el şi 13, e în miezul zilei deci sunt tare că postez la ore decente :))

    Vasari, daaa, voie bună :))))

    Bogdana, nu mai vin :). Gata! Copilu' a zis nu, primim haine groase la pachet, mai stăm vreo 3 sapt. Şi culmea, mi-e dor de Bucureşti :-s

    Graţiela, zici că e de la toamnă? Io cred că e de la lipsa de intimitate, de la stat cu mama şi tata de 2 sapt şî încă 3 (acum nu ştiu dacă să râd sausă plâng :-S)

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.