miercuri, 23 septembrie 2009

Babyexpo

De mâine, până duminică. De la 10 la 19. Sala F, la numărul 13 :). La acelaşi nivel cu intrarea, nu trebuie să coborâţi sau să urcaţi nimic, pe stânga.

Ştiu, am de dat un premiu la concurs, dar ştiu şi că mă credeţi că mai am nevoie de câteva zile să mă dezmeticesc.

Şi mai sunt datoare cu poveşti şi poze de la întâlnirea mămicilor însă nici astea nu-s puse la punct încă, promit povestea completă.


Am însă două invitaţii la Babyexpo pentru primele două raspunsuri la postul ăsta :)

12 comentarii:

  1. Noi nu ajungem la BabyExpo, deci fara invitatii, insa iti doresc mult succes si la cat mai multe slinguri vandute:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu intru la socoteala, dar am intrat sa iti urez succes si sigur ne vedem maine !

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii, cind ne-am intilnit prima data, mi-ai spus ca mamicile aleg slingurile si ca sa fie cochete. Le asorteaza, le schimba, etc.

    La momentul respectiv, mi s-a parut o aiureala. La ce bun sa-l asortezi, domle? iei unul multicolor, care sa mearga la orice si gata. Ca nu-i bluza, e ... obiect, dispozitiv de transportat infantul.

    Mda, ziceam atunci... Deunazi mi-am luat poseta sa se asorteze cu slingu :D ...

    De cind ai colectia asta noua, mi s-a pus pata pe ala dungat cu bleu. Dar pata rau de tot. Numai la el ma gindesc. Si-mi fring mainile. Nu se asorteaza cu poseta noua. Tre' sa fac unul cadou, pt nepotelul meu. Mi-a venit sa-l dau pe al meu ca sa il cumpar pe ala nou. Dar nu pot sa-l dau, ca-i al meu, a fost primul, e multicolor si se asorteaza la orice. Dar si asta nou e demential. Si ce-o sa fac cu doua? cat o sa mai stea Nora in sling? Si asa, cu dungi, e mai sport... Nu merge decit la blugi. Dar e frumooooossssss...

    Si uite asa ma chinui io de ceva vreme, de cind mi-ai strecurat slingu' dungat in suflet...

    PS. Nu vreau eu invitatia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si in toata dilema mea, uitai sa-ti urez succes la targ. Nervii tari si vanzare buna.

    Si mai voiam sa-ti zic ceva: am fost la giulesti, la maternitate, ca a nascut vara-mea, si am tinut-o pe Nora in sling. Toate privirile se roteau dupa noi si am impartit cu drag informatii despre ce si cum si de ce. A avut si nora o zi buna, ca motaia si statea cuminte la mine pe piept, n-au apucat s-o vad cum se smuceste si se roteste si roade inelele.

    M-am gandit la tine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aci! Aci! Pick me! Pick me! Vreau invitaţie la expo! Poa' să fie şi cu 13, şi-n 13 a 13-a, nu contează -- expo să fie!

    Orşicât, succes maxim şi sper să ploaie cu comenzi şi interviuri prin toate mediile şi mass-mediile. Have fun!


    ps/ Invitaţia include şi un bon de ciocolată? :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. mai e valabila invitatia? :) si daca e invitatie, intra si tati?

    RăspundețiȘtergere
  7. transmitem live :)

    Augustin, esti in ro?

    zaraza, suna-ma sa vedem cum facem. invitatia e pt o singura persoana

    Fetili, va pup, raspund mai tarziu, multumesc de urari

    RăspundețiȘtergere
  8. Multa, multa bafta! O sa vin sa va vad!
    PS. Eu sunt in aceeasi situatie cu Ale :)) Doar ca am pata pusa pe ala cu dungi rosu-grena :)) Si il vreau cu inel de data asta, cred :))
    Doar ca nu prea am ocazia sa-l port cat as vrea...Parca as mai face un bebe numa' de dragul slingurilor tale, Diana! Na, belea! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumim Diana. E excelent mei-tai-ul. doarme in el de cand am venit de la babyexpo. Spor la treaba acolo!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mult succes la BE! Ehei, candva am sa ma mandresc ca te-am cunoscut personal, asa presimt.
    Sa stii ca am mers cu Ralu prin Bucuresti si de fata cu mine a intrebat-o un cuplu de unde are slingu'. ea le-a zis ca e cadou de la mine, asa mandra am fost si le-am dat dat adresa siteului tau. Cica era deja a treia intrebare pe ziua aia.

    RăspundețiȘtergere
  11. diana, ti-am dat mail cu poze, daca vrei vreunele pe site sau sa le pui pe blog, sa-mi zici si mie sa le mai aranjez;)

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.