duminică, 30 august 2009

Ne vedem la Babyexpo

Deci da, e oficial, între 24 şi 27 septembrie ne vedem la Babyexpo, la Polivalentă. Cu o nouă colecţie de slinguri pentru că am reuşit să găsesc o făbricuţă care să creeze materialele pe care le visam eu şi un laborator să le testeze, deci în sfărşit îmi văd visul cu ochii :).

Din păcate standul nu va fi chiar cum am visat eu,spaţiul este destul de mic şi nici prea bine poziţionat, mă consolez cu gândul că data viitoare n-o să se mai întâmple.

De fapt sunt multe de spus despre participarea la târg, am să scriu ceva mai detaliat când se va mai apropia momentul, insă trebuie să vă spun de ce am scris acum despre asta. Pentru că am aflat că au şi o zonă special amenajată pentru alăptat. Ceea ce vă dorim şi vouă :)





P.S. Ţineţi-mi pumnii să rezist psihic la 4 zile de muzică de târg de copii...

15 comentarii:

  1. Diana, felicitari! Iti doresc ca slingurile tale sa bucure cat mai multi copii si sa ajute cat mai multi parinti:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări pt participarea la târg! Mă îndoiesc însa ca te voi vzita, pentru ca e super nebunie si n-as târî copilul pe acolo.Da' cine ştie...

    PS. Tu vezi că spaţiul de alăptat este ilustrat cu o mămică ce hrăneşte cu biberonul? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea mulţumesc. Cumva ne ştim? Că parcă parcă...dar n-aş putea să zic exact :)

    Ale, sş fi vrut un spaţiu mai mare în ideea ca oricine să poată proba, să mai stai la o vorbă, să-ţi tragi sufletul din omor...n-a fost să fie, data viitoare...

    Da, am văzut-o pe doamna cu bibe, de aia am şi pus-o :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eee, suntem si noi mandri posesori si utilizatori de sling. Si asteptam nerabdatori noua colectie:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo! sunt curioasa cu iese, pacat ca nu sunt si eu pe aici.
    Luati-va multe flyere sau carti de vizita, o sa aveti nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Succes - ne vom vedea acolo! :-)

    Voi veni sa caut diverse pt Nadinuta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Well, ne vedem acolo- eu aduc slingul sechestrat :-))

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai bravo! Ne intalnim la targ, si eu particip. Tot cu un stand mic-mic, tot de una singura si cu muzica de copii in cap. Dar abia astept !
    Si acum intrebarea intrebarilor de milioane : ai casa de marcat ?! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ha, normal că mi-am luat casă, nu ştii momentele ălea penibile când 90% din standuri se închid subit că e garda în control? Vezi că pt bucuresti dureaza o saptamana fiscalizarea, nu 1 zi ca pt restul tarii... Daca vrei iti dau nr tipului cu care am vb eu, vine latine, ia actele si banii :)), lasa casa, vine peste 1 sapt sa ti faca instructaj. si gata.

    Eu sunt in sala mica de pe stanga, F parca, tu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Hehe... eu ma chinui de cateva luni sa-mi iau casa de marcat, pacat ca autoritatile nu coopereaza sa-mi elibereze si mie CIF-ul. Si dupa cum se vede, cred ca nici pana la targ nu reusesc ... In fine, mai vedem. Eu sunt la intrarea in sala principala, in stanga usilor. Pare destul de ok asezarea pe plan, sa vedem cum o fi la fata locului.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ciudat ca in "coltul pentru alaptat" e o mama care ii baga plodului sticla cu biberon in gat in loc de tzatz... Eu pudoarea asta n-o prea inteleg...

    RăspundețiȘtergere
  12. Diana, abia astept sa ne vedem la targ, te trag eu de maneca! Pacat ca avem deja 3 wrap-uri si sling acasa (sling luat de la baby expo acum doi ani), ca sigur cumparam de la tine!

    RăspundețiȘtergere
  13. ce e frate cu blogul tau? ca vad ca nu mi-a aparut nici comentariul asta :(

    deci, abia astept sa te vad!

    RăspundețiȘtergere
  14. ce? cum? te-a suparat blogul meu? adica el însuşi, nu eu? :)))

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.