sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Wrap-tai-uri noi. 1 - Marele mov. Sau turcoaz

Sigur sigur prin octombrie ziceam ca sunt gata cu wrap-tai-urile noi. Desi, in capul meu, erau gata demult. Iata-ne, dara, spre sfarsit de ianuarie :), cand in sfarsit sunt gata gata. Sa va explic, deci, ce e nou si, mai ales, de ce.

In primul rand, sunt doua modele diferite. Cel mare, si cel mic.
Dintre toate sistemele de purtat cu bretele, WrapTai-ulul avea cel mai mare potential pentru a fi potrivit de la nastere pana la adanci batraneti :)....[Acest articol a fost mutat pe site.]

3 comentarii:

  1. Pare sa fie foarte confortabil pentru bebe, il fixeaza bine in acelasi timp. Totusi, cred ca l-as recomanda mai degraba taticilor, ca eu am avut niste dureri groaznice de spate dupa nastere si nu am putut purta asa ceva :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, poate voi fi nitel off-topic, insa eu nu m-am acomodat bine cu port bebe din comert. Am incercat 2, al doilea ceva mai moale, insa tot incomod si pentru mine si pentru bebelina nr. 2.
    La d-ra nr. 1 am luat un sling cu inele si apoi un sling fix, cel fix fiind mai util pentru noi. Acum se dovedeste din nou grozav, dat fiind ca miss nr 2, de 7 luni, a trecut deja de 8,5 kg si ii place muuuult in brate. Inca nu m-am lamurit foarte bine cum s-o si alaptez in sling, cu hainele astea groase, da' cand vine caldura sigur vom fi nevoite sa incercam si asta.
    Asa ca MULTUMESC MULT, DIANA!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Bebe are 3 luni si 5,6 kg. Ce ne recomanzi?

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.