miercuri, 30 noiembrie 2011

Cel mai tare experiment, pentru copii si nu numai

Pe scurt, lichid non newtonian. Adica arata ca un lichid, asa cum le stim, dar se comporta cand ca un lichid, cand ca un solid. E super ciudat pentru un adult, iti vine sa tot incerci, ca parca nu se poate :)), la fel si pentru un copil. Radeau baietii mei in bucatarie si habar n-aveam eu de ce :D.

Se amesteca o masura de apa cu doua masuri de amidon de porumb. Noi l-am luat de la Kaufland, am mai luat demult de la Carrefour, sigur tre' sa fie in orice supermarket. Undeva pe langa budinci.

Lasat singur, se comporta ca un lichid, adica , scuzati, curge.

Insa in momentul in care ii aplici o forta, sa zicem ca vrei sa-l mesteci, sau il strangi in palme, se comporta ca un solid. Adica poti sa faci bulgari/ cocoloase din el. E absolut demential, trebuie sa-l incercati!

 [solid]

[lichid]

Pozele sunt varza :D, le-am facut super rapid si cu aparatul nesetat, promit ca updatez cu poze la urmatoarea distractie.

4 comentarii:

  1. Cel mai distractiv pentru printesele mele e sa-l loveasca cu pumnul sau cu palma!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare! Mersi de idee, tre sa caut cum se zice amidon de porumb in franceza si poposeste pe urmatoarea lista de cumparaturi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. asta-i bun cand sunt nervozata:D.ajunge la destinatie in stare solida si apoi se prelingeeee pe fata usorr,usorr:))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Uau! Nu stiam! Abia astept sa-mi cumpar!

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.