vineri, 2 septembrie 2011

Micul print - paturica

Intr-o mare viteza am facut candva saptamana trecuta (parca... era undeva dupa gasit un camion sa ia molozul si inainte de dat cu lavabila unde n-au mai apucat muncitorii) o paturica tare simpatica. Cu ureche reversibila :D, stelute mari si mici si buline pufoase pe dos.

Little prince quilt 02
[mai multe poze pe flickr, cu click pe poza]


Imediat dupa am terminat si o paturica care trebuia sa aduca mult cu Zoo. Si a adus :)
IMG_322322

Care zoo si-a gasit o casuta unde e foarte iubita. Priviti ce intampinare a avut! Eu una am lesinat de drag cand am vazut poza. [linkul va duce la blogul Adei, la o postare despre lucruri utile pentru bebelusi. Undeva mai la sfarsit gasiti si poza cu lesinul meu :)]

Acum am iar planuri mari.
IMG_323823

Dispozitie si timp sa gasesc.

IMG_3233 (Large)


2 comentarii:

  1. aaaah, micul print este extraordinar! faci quilturi su-per-be! stiu ca am mai zis, dar felicitari :)

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.