miercuri, 15 iunie 2011

Lollipops


Ca sa nu zic iar acadele.






27
larisa_t spunea...


Eu te-am cunoscut doar virtual, dar daca ar fi sa ne vedem face to face as simtii ca te stiu de o vesnicie si nu mi se pare ca nu te stiu personal.Am cautat despre sling si am dat de tine pe parinti.Si eu as avea cui sa ofer acest silng fix.
larisamitoi@yahoo.com


Astept un mail de la tine. Promit si bonus o halvita :D.


Va multumesc iar, mult de tot, pentru comentarii. A fost tare fain sa incerc sa 'dibuiesc' cateva persoane, am ramas masca sa aud cum unele din voi ati ajuns pe blogul meu (Gwen? :))) ) si mi-am amintit cu mare drag de cateva intalniri. Si Zoozie, nu, n-ai dreptate :D. Ne-am intalnit mai demult cu Ada ;).



In alta ordine de idei, va bazai iar amintindu-va ca, cu putin noroc, chiar de maine, puteti vedea absolut toate culorile dementiale de slinguri fixe in Brasov, la magazinul BBmic, unde o puteti cunoaste si pe Ditta, o mamica absolut extraordinara.




Si scurt de tot va povestesc de pozele de azi. Mama nu a vrut sa apara in poze, asa ca am ramas eu si Alex la aparat :). Ei bine, dupa ce bebe a stat la Alex in sling, apoi la mine, apoi si la mama care a vrut sa il incerce, a apostrofat-o serios pe maica-sa pentru ideea proasta de o da jos din sling :D.


Un comentariu:

  1. Diana am trimis mail, dar nu stiu daca l-ai vazut inca.
    Multumesc inca o data

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.