luni, 14 decembrie 2009

Castingul pentru 'fotomodele' şi întâlnire de mămici 'purtătoare'

Cum vă spuneam acum vreo două zile, caut perechi, sau nu :), de mămici cu bebeluşi sub 4 luni (de preferinţă) care vor sa se distreze şi să înveţe să îşi poarte copiii. Şi să primească câteva slinguri care le vor ajuta pe viitor.

Am avut surpriza să primesc poze cu bebei candidaţi. Come ooon. Toţi, dar absolut toţi copiii sunt frumoşi. Nu frumoşi, excepţionali! Înnebunesc când văd un bebeluş. N-a fost dată să văd copil fără să zâmbesc. Deci stop! Nu vreau copii frumoşi, după nu ştiu ce criteriu. Şi nici mămici trase prin inel. Vreau copii şi mămici fericite. Nu vreau fotomodele, m-am exprimat prost. Vreau zâmbete şi voie bună. Şi copii aproape de părinţi. Am zis mămici? Primim şi tătici cu drag.

Şi cum mă gândeam eu la shooting şi am primit deja câteva oferte, mai mult decât una cum speram :))), am zis că ar fi super fain să găsesc un loc unde putem face fotografiile dar să ne şi putem 'destrăbala' un pic. Să puteţi proba ce vreţi, inclusiv wrapuri, mei-tai-uri, slinguri fixe, să nu fim stresate de timp, să împuşcăm mai mulţi iepuri dintr-o lovitură, cum ar veni.

Aşa că iar apelez la voi. Daţi-mi idei. Ştiţi vreo locaţie child-friendly, încăpătoare, încălzită, bine luminată, unde să ne putem desfăşura? Planul era pentru la mine acasă, unde se întâmplă majoritatea celor de mai sus, mai puţin partea cu încăputul, căci 5 perechi de mămici/tătici cu pici chiar nu încap decât dacă ne înghesuim bine şi pierdem partea cu distracţia, care trebuia să fie cea mai importantă.

So, cineva cu pile pe undeva? :)))

4 comentarii:

  1. Cu locaţia: să fiu în locul tău cred c-aş vrea un studio foto, pentru că acolo au --îmi închipui-- aparatura pentru a asigura lumina necesară. (Or', la poze, lumina contează 80% sau cam aşa ceva.)

    Nu trebuie neapărat să facă ei (i.e. operatorii studioului) pozele (deşi, dacă au aparatură faină s-ar putea să vrei şi asta), trebuie doar să fie suficient de destupaţi la minte să vrea să-nchirieze studioul pentru două-trei ore, într-un interval de timp convenabil pentru cei participanţi la acţiune.


    ps/ Şi angajează şi pe unul îmbrăcat în saltimbanc pentru treaba asta, mai ales dacă vin copii mai mari de patru luni, ca să ai şanse maxime de zâmbete pe mulţi milimetri :-)...

    RăspundețiȘtergere
  2. diana, deci eu ti-am spus unde cred ca e bine a mergi:), la studiosapte.
    E o chestie mult, mult prea importanta sa o faci complet free...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai, first of all, am trimis poze cu o bebelusa minunata nu ca sa trimit poze cu un copil frumos (ca mi-am imaginat si eu ca nu asta e scopul anuntului), ci ca sa ma laud si eu putin. Si ca sa-mi alin dorul de un bebe mic :) Si pentru ca stiam sigur ca vei zambi cand vei primi pozele :)
    Ca locatie, zau ca nu stiu! Habar n-am daca vei gasi un studio foto care sa primeasca atatia oameni deodata...chiar nu ma pricep.
    Nu stiu cat ar costa, dar as incerca si varianta unei sedinte foto profesioniste. Daca nu m-as incadra la buget, as merge pe varianta unei intalniri cu mamici "purtatoare", cum a fost cea din vara. Doar sa gasiti/gasim locatia potrivita. Ma mai gandesc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.