sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Dragă blogosferă

Blogspot a aflat. Că vreau să mă mut, că iau blogul cu mine pe sling.ro. Şi cred că s-a supărat. Rău. Pentru că reuşesc să postez un comentariu pe blogurile de pe blogspot o dată din 15. Ceea ce înseamnă că sunt aproape de a renunţa. Asta ca să nu ziceţi că-s nasoală şi că, de la târg încoace, n-am mai zis nici pst. Eu de fapt am vorbit mult, am scris o grămadă de comentarii, parol, numa' că nu reuşeşte să le vadă nimeni.

Acestea fiind zise, dragă MariaMirabela, the no cry sleep solution este cartea cea mai proasta pe care am citit-o de la liceu incoace, n-ai pierdut nimic, stai linistita, daca ai citit primele pagini să ştii că aşa e toată :) Şi dragă Ereena, mă bucur mult că ne-am văzut, că am mai pus o faţă la un blog :) şi sper să vă fie de folos slingul

Şi cum am bifat-o şi pe asta (eh, erau multe, dar cine le mai ştie - comentariile adică) vreau să vă mai întreb ceva:

Aţi vrea să vedeţi slingurile mele în magazine? V-ar încălzi cu ceva? :)) Ţineţi cont că NU veţi avea neapărat personal specializat, nu voi putea face training cu vânzătorii, vă veţi baza numai pe instrucţiunile scrise. Nu, nu-s rele deloc, însă tot la mine ajungeţi în caz că aveţi nevoie de o confirmare sau de un sfat.

Aveţi şi sondaj în dreapta, dacă vă e lene să lăsaţi un comentariu, deşi ar fi apreciat :)

11 comentarii:

  1. Da, scrisesem un comentariu si nu stiu ce am apasat, ca s-a dus. Scriam cam asa

    Ma bucur tare mult ca ne-am cunoscut personal , chiar daca nu a fost vreme decat de 2-3 cuvinte. Slingul e de mare folos, si chiar daca e doar o bucatica de material, la fiecare purtare descopar ceva nou.Cred totusi ca gresesc undeva, pentru ca desi pun inelele cat mai sus, dupa cateva minute imi coboara spre sani.

    Cat despre magazine, ca (noua si fericita) posesoare de sling, si pentru ca am primit deja instructiunile live, mi-ar fi la indemana sa le gasesc in magazine.Dar pentru cele care nu prea stiu despre ce e vorba, nu cred ca va fi o mare atractie si asta numai datorita faptului ca nu vor fi oferite de personal specializat.Totusi cred ca merita incercat.E doar o parere.Orice decizie vei lua,iti doresc multa bafta si la cat mai multe vanzari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ereena, tragi şi tot materialul de pe spate înainte să pui copilul? Dacă da, mai e varianta în care atunci când îl pui pe el, îl pui mai în faţă şi după ce eşti gata cu slingul muţi copilul mai pe şold, cu tot cu sling şi atunci coboară şi inelele.

    RăspundețiȘtergere
  3. :) sa stii ca eu chiar ma intrebam de ce nu bagi intr-un magazin, ceva..
    si, da, instructiunile care-s la pachet cu slingul sunt f explicite (pt mine, una, au fost suficiente)

    RăspundețiȘtergere
  4. Graţiela, la cel fix e foarte simplu, ajung şi două rânduri, însă astea sigur nu vor ajunge in magazine pentru ca gasirea masurii va fi mult prea complicata.

    La cele cu inele ai nevoie totuşi de câteva informaţii şi, de obicei, de cineva care să îţi confirme că faci bine ceea ce faci. Pentru moral, evident.

    RăspundețiȘtergere
  5. Diana, draga mea, da-mi niste argumente, te rog!

    In ceea ce priveste problema slingului in magazine: mie nu mi-au fost suficiente explicatiile din carticica si pana nu te-am intalnit sa-mi spui ca-i bine ce fac nu am fost in totalitate convinsa, desi imi aratasera fetele la Mafia Mamicilor. Si apoi, care ar mai fi frumusetea? Dar este doar parerea mea, planul de business ar putea fi cu totul altul si sa nu tina cont de dichis.

    RăspundețiȘtergere
  6. MariaMirabela, păi toată cartea repetă primele două pagini până îţi ies pe ochi şi dai cu ea de pereţi :). Deci să nu îl laşi să plângă dar să încerci să îl convingi că ştii tu mai bine şi să îcnerci să-l obişnuieşti, prin diverse metode, să adormă cu altcineva/ceva. Tabele, scheme, notezi, te speli pe cap ...

    Partea bună e că cel mai rpobabil funcţionează. Partea şi mai bună e că în timpul pe care l-ai folosi să-ţi înveţi copilul să adormă singur, s-ar obişnui şi neschemuit.

    Plus, ar trebui să te întrebi dacă vrei cu adevărat să adoarmă singur cu orice preţ (evident, fără plâns) sau îţi faci ordine în minte şi suflet şi decizi să o susţii şi să fi alături de ea atât cât are nevoie. Moment în care lucrurile vor merge mult mai uşor.


    Cu magazinele...planul de biznis era să nu, cum spuneam în sondaj, unde mai e dichisul :), însă am primit câteva oferte şi mă întrebam dacă ar ajuta totuşi pe cineva.

    Dar cum nu e ceva extrem de popular nu poţi întâlni o mămică cu sling la fiecare pas (decât dacă dai nas în nas cu blogosfera :)) )şi nu poţi să faci schimb de experienţă, cât de mică, cu cineva. De asta ziceam că ajungi tot la mine :)))))

    Oricum, e în lucru forumul, numai de babywearing, sper să fie de ajutor

    RăspundețiȘtergere
  7. Am mai incerct si ieri sa postez, vad ca nu a mers...
    Pe mine nu m-ar fi convins in magazin, ar fi fost incluse usor de orice agent comercial in categoria marsupiu/portbebe. Pe mine m-au convins povestile, copiii si faptul ca si tu iti purtai copilul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga Diana,

    Foarte buna argumentarea, multumesc si ma bucur ca mi-ai raspuns atat de prompt. Mi-am dat seama ca eu citesc cartea asta cu alta idee: nu atat sa-mi obisnuiesc copila sa adoarma singura (nu ma deranjeaza foarte tare sa o tin in brate 10-15 minute pana adoarme), cat sa doarma mai mult ziua. Si aici sunt cateva sfaturi care pe mine m-au ajutat. Inca suntem in lucru cu "antrenamentul" si de-asta nu postez nimic oficial.

    Poate am si noroc ca Degetzica nu se trezeste de x ori pe noapte, desi, daca stau sa ma gandesc, de cand am inceput cartea asta, Degetzica a inceput sa nu mai doarma bine noptile, asta fara sa fac eu ceva din cartea aia.

    RăspundețiȘtergere
  9. MariaMirabela d al meu a dormit luni bune numai în braţe pe timpul zilei. Daca il puneam jos, adormit fiind, se trezea in 10-15 min. Dacă îl ţineam în braţe, de fapt pe pieptul meu, eu cu ochii-n calculator :D, dormea 2-3h. Norocul nostru a fost că eu eram tare fericită să stau pe net deci nu mi faceam probleme ca ar fi ceva in neregula.

    Iar acum, la 3 ani, are nopti/dupa amieze in care se trezeste si suspina si ma striga. M-am uitat in stanga, m am uitat in dreapta si nu te am vazut. unde erai mami? (asta e de azi, dupa 2 sapt la slatina-impreuna dar cu schimbari de mediu, oaresce stres)

    Daca acum e asa, cum s-o fi simtit cand era mic...?

    RăspundețiȘtergere
  10. Am tot zis ca-ti raspund, da' n-am mai apucat. Pana acum :)
    La BE m-a tot abordat un nene de la un stand; ca din ce e facut, cum, da' din ce material e inelul, da' cat tine...Sincer, nu cred ca voia sa cumpere unul, cred ca-l interesa ori sa bage la distributie, ori sa produca :)) Si m-am intrebat atunci daca ar merge bagate in ceva magazine...
    Pe mine una nu cred ca o vanzatoare neimplicata, total neutra si uneori anosta si fara chef m-ar fi convins sa cumpar. Daca nu as fi cunoscut mamici care sa foloseasca mi-ar fi fost teama. As fi dat banii pe altceva, mai "util" in viziunea mea de atunci. Si asa ar fi ramas. Sigur, daca ai expunere mare, creste sansa ca 1-2-3 clienti sa cumpere oricum, dar cred ca avantajul asta risca sa se anuleze daca nu reusesc sa-l foloseasca din prima, daca nu are cine sa le explice, daca nu le da nimeni "credit". Si risti sa ajungi la discutii de genul "nu-ti lua, fata, chestie din aia, ca am eu si n-am reusit niciodata sa-l folosesc! ocupa locul degeaba in dulap, pe bune!"...:(( Si nu vrem asta, nu? :)
    Daca as baga in vreun magazin, as fi foarte atenta la genul de magazin, la tipul de clientela. Ori ceva orientat spre natural, eco, bio; cu expunere frumoasa, cu accent pe natural, pe sensibil, pe apropiere si cu vanzatori care sa stie si sa inteleaga si sa vrea sa "povesteasca". Ori in ceva magazine mai de fitze, de unde sa cumpere ceva "vedete" si atunci as merge pe ideea si "Salma Hayek/Ethan Hawke/Brad Pitt/etc. isi poarta copiii" ...Intelegi tu cam ce vreau sa spun.
    In plus, trebuie sa te gandesti ca daca va creste rulajul, se va pierde la un moment dat ideea aia de implicare personala (a ta)...Sau va fi, dar deja vorbim de alt nivel.
    Personal, mi-a placut sa cumpar pentru ca mi-a placut si cine le face. Pentru ca e o mama, ca si mine, pentru ca a fost la dispozitia mea oricand pentru intrebari, pentru ca si ea folosea...Toate astea m-au flatat ca si client.
    Desigur, decizia e a ta. Daca as fi in locul tau, la momentul asta as merge pe magazin/vanzari online si eventual magazin "real", pe un concept produs si controlat de mine. Exact, asta e! Ceva ca un concept-store! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ilana, tot la babyexpo m-au abordat si pe mine. Prima oara tantiile ălea de vizavi care vindeau hainute de europa si care au vazut aglomeratie la stand si-au zis, vai, hai sa vindem si noi. Si le-am scos complet din calcul.

    Insa la al doilea targ a venit un nene f de treaba care avea un magazin in provincie si pe care il intrebasera f multe cliente de sling. Asta era alta poveste. Si ma gandeam... exact exact ce ai zis si tu.

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.