luni, 21 septembrie 2009

IBW Ne vedem la un cico?

A început International Babywearing Week. Azi. Prin lume se organizeaza tot felul de chestii, marşuri, întâlniri, conferinţe. Din câte ştiu eu, la noi nu există specialişti în babywearing, deci conferinţe ioc. Eu una nu mă omor după marşuri, mai ales când e vorba să mergi cu copilul după tine prin centrul unui oraş aglomerat, poluat şi total neprietenos cu copiii.




Pe de altă parte, mi-ar plăcea mult o întâlnire cu mămici 'purtătoare'. Şi mă gândeam: de ce nu?

Aveţi un sling/ pouch/ wrap/ mei tai şi nu vă descurcaţi? Aveţi unul şi vă simţiţi excelent cu el? Hai să ne vedem.

De joi până duminică voi fi la Babyexpo şi şi acolo puteţi proba orice vreţi, însă la aglomeraţia caracteristică nu ştiu cât de relaxate puteţi fi şi cât timp/ chef vom avea de probat, încercat, discutat.

Aşa că mă gândeam să ne vedem marţi, adică mâine, în Kiseleff, în partea dintre BD 1 Mai şi Kiseleff, în zona acoperită, în jur de 6 după amiaza. Ce ziceţi, sună bine?


Cum ajuneţi:
1. Cu maşina. Arcul de Triumf-Bd. Kiseleff. Vă încercati norocul făcând dreapta pe I Mincu şi sperând la un loc de parcare. Parcul de pe dreapta Sos. Kiseleff, în capătul dinspre Mincu, zona acoperită, un fel de foişor micuţ. Sau parcaţi în alveolele dinainte de Muzeul Ţăranului Român şi vă întoarceţi un pic pe jos.

2. Pe jos. Metroul până la Piaţa Victoriei şi pe jos 10 minute pe Kiseleff, parcul de pe stânga,aproape de capăt.
Cu 300 până la Filantropia, mergeţi pe lângă Miniprix şi faceţi pe prima străduţă la dreapta, în 50m e intrarea în parc. Pe partea stângă vedeţi foişorul.

7 comentarii:

  1. suna beton, da la 5 e un concert la Ateneu pe care il astept de cateva luni de zile....
    Oricum, succese la babyexpo, eu iti fac reclama pe unde prind:), si s-o iau pe fata de la scoala merg cu Gh in pouch:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ajungi după concert, dă un semn, cine ştie, poate mai suntem acolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu una lucrez si apoi fug acasa, la pitica tocmai in celalalt capat de Bucuresti :( Nu de alta, da' tre sa eliberez din functie una bucata bunica obosita de peste zi...Insa am de gand sa te vizitez la Baby Expo! Sper doar sa gasesc standul :)) (cu orientarea in spatiu stau mai prost :)) )
    Adelamaria

    RăspundețiȘtergere
  4. Ia pune tu soacra să vină cu copilul în centru :). La babyexpo, sala F.

    RăspundețiȘtergere
  5. suna fain.
    ioana tocmai si-a spart fatza (la propriu) in 2 ture; o runda mai blanda ieri, alta cam nashpa azi. abia daca am chef sa ies cu ea afara......
    si sotul e al care ar trebui sa ma aduca, deci as cam fi in baza lui.. si-n baza starii mele de.. spirit.
    sa fie bine si succes nebun la baby expo! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. incerc si eu sa vin azi. nu de alta, dar mi-e tare dor de tine! nu promit, ca inca sunt capie dupa zilele trecute. daca nu reusesc, ne vedem la baby expo!

    RăspundețiȘtergere
  7. Hello, noi venim! De-abia astept sa ne dam in slinguri.

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.