miercuri, 26 august 2009

Instrucţiuni noi - slinguri cu inele


Am finalizat recent un nou set de instrucţiuni pentru slingurile cu inele. Dacă aţi comandat unul şi încă aveţi unele nelămuriri (şi vă e jenă să îmi scrieţi :) ), vă rog să îmi trimiteţi un mail pentru a primi instrucţiunile noi în format pdf. Vor aparea la un moment dat şi pe site însă nu chiar în viitorul apropiat.

Un comentariu:

  1. De cand am probat si eu slingul cu inele lila imi dau seama ce rau imi pare ca mi-am luat sling fix in loc de reglabil... Daca ar fi sa o iau de la inceput sigur ring sling-ul ar fi alegerea mea.

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.