luni, 2 martie 2009

Vine, vine, (colectia de) primavara









20 de comentarii:

  1. sunt superbe, mai ales primele doua. Vreau si eu unul, subtire. Primul e cu doua fete deci destul de grosut? Cum procedam, mersi.

    RăspundețiȘtergere
  2. wow, ce bine arata! imi place la nebunie cel gri cu buline/rosu.

    RăspundețiȘtergere
  3. alex, toate sunt cu doua fete si subtiri sau foarte subtiri. scrie-mi, te rog, pe
    diana arond sling.ro
    daca te hotarasti.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sunt deja fericita posesoare a unuia din aceste modele. Toate sunt super! Succes in continuare si o primavara frumoasa! La multi ani tuturor mamicilor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Hai sa aiba succes noua colectie!

    RăspundețiȘtergere
  6. si mie-mi plac primele doua pouchuri, mai ales al doilea.. :) :) :)
    super noile materiale!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. eu il am pe cel cu denim; e tare fain! succes!

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow! Sunt f. frumoase, minunate! Se vede ca te preocupa si aspectul estetic! Se vede ca materialele sunt de calitate, bravo!
    Sincer, n-as sti pe care sa-l aleg :)
    Adelamaria

    RăspundețiȘtergere
  9. si eu, si eu am. chiar primul. :) e super, azi am fost la cumparaturi cu el, a dormit una buna, ma bucuram ca doarme ca se uita toata lumea `cum ingramadesc copilu`, dar la casa s-a trezit, l-am indoit, si-a putut cerceta ea pe toti si toate, vb ta diana, ca girofaru` :P
    sambata chiar m-am incumetat si-am mers pe jos vreo 2 km cu ea asa, a dormit una-ntruna, s-a trezit cand m-am oprit :d si n-o mai legana mersul meu.

    RăspundețiȘtergere
  10. anca, ma bucur mult de tot ca va intelegeti bine, ai sa vezi ce bine o sa-ti prinda fata aia din vascoza la vara :P
    Cat despre ales ... nici eu nu stiu ... nici macar alex nu s-a putut hotari :). Eu imi tot opresc dar d deja nu mai vrea in sling ... :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna ziua,

    Ma numesc Gabriela si am un baietel de 3 luni. De cateva zile astept noua colectie, sper sa pot comanda curand! Mi s-a recoamandat un sling reglabil, sper ca sunt la fel de frumoase!!!!
    Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  12. Slinguletze pe campii/Hai sa le-adunam copii!
    Faineeeee! Daca ar mai avea Alla 5 kilograme, ce colectie mi-as face... :D

    RăspundețiȘtergere
  13. mama, ce frumoase sunt! preferatul meu e ala rosu cu gri. diana, o sa faci o gramada de mamici fericite cu slingurile astea...

    RăspundețiȘtergere
  14. Gabriela, colectia de slinguri reglabile nu este inca gata, se pare ca dureaza mai mult decat credeam transportul inelelor din State, oricum, cand e gata, voi anunta tot aici. Daca nu esti sigura ce fel de sling ti s-ar potrivi mai bine, imi poti scrie pe mail si poate reusesc sa te ajut.
    diana(arond)sling.ro

    RăspundețiȘtergere
  15. Alexandra multumesc :). Iti opresc ceva pentru la anu'? :))
    Rox, Alla, Adelamaria pe voi va astept la bebe 2 :)
    Gratiela, multumesc, si mie imi plac mult.
    Alex, pe tine te astept la cele cu inel.
    Irina, pai sa-ti alegi ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. salut, salut... o sa vreau si eu unul...pe la sfarsitul anului...daca da Domnu sa fie totul ok...sunt super faine..imi pare rau ca la primul bebe nu mi-am luat asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  17. andreea, pe la sfarsitul anului or sa fie altele, as vrea sa fac cat mai putine din acelasi material, nu vreau sa aiba toate mamicile slinguri la fel :). Daca te grabesti, mai e o zi de concurs, poate ai noroc :p

    RăspundețiȘtergere
  18. Diana , as vrea si eu un sling fix. Cum luam legatura ?

    RăspundețiȘtergere
  19. roxana, scrie-mi la diana arond sling.ro

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.