vineri, 4 noiembrie 2011

Go Baby

Va multumesc mult de tot pentru participarea la concursul sponsorizat de Accuquilt. Evident, mi-as fi dorit mult mai multi castigatori, numai daca numar prietenele foarte aproapiate care au participat la concurs si ies in minus :). Dar, dupa cum spuneam, nu poate sa fie decat un singur castigator.


Numerele s-au schimbat dupa ce am sters comentariile duble si cele fara adresa de mail, asa ca Baby merge la ... .



25 
corry spunea...


De data asta voi castiga, simt! :D


Inca o data va multumesc mult tuturor pentru participare.
In caz ca v-a ramas gandul la el, incercati sa stati cu ochii pe pagina de Facebook, asta ca mi-a sarit la gat o oferta de dimineata :))) si sa va abonati la newsletter, cu click pe butonul de mai jos.







Corina, felicitari, ne auzim pe mail!

6 comentarii:

  1. felicitari!!!! hahaha, ce misto s-a nimerit, chiar a simtit :))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da :))). Eu cand cautam nr.25, sa vad cine e, am vazut o pe sakura pe 24 si mi-am amintit ca a zis si data trecuta ca a fost asa aproape... Of, lasa sa se bucure Cori pentru toti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fain mesaj castigator a scris Corina :))! Felicitari, sa-l folosesti sanatoasa!

    Diana, multumesc mult de pontul cu abonarea si FB! Mi-a dat niste chestii gratuite tare faine!

    RăspundețiȘtergere
  4. deci mie inca nu imi vine sa cred, chiar si dupa ce m-am calmat :))
    i'm so happy, i'm so happy, i'm so happyyyyy!
    m-am bucurat ca un copil de cadoul de craciun :D
    acum sunt convinsa ca totul se echilibreaza pana la urma - am avut o noapte (de fapt e a doua, la rand) de care nu va doresc, m-am tarat jos din pat printr-un efort al vointei, ca de fapt sa mi se intample chestii minunate, de dimineata: M. a zis primul "DA", constient, ca raspuns la intrebarea mea (mamele stiu dimensiunea acestei bucurii) si acum asta!!!
    Diana, multumesc tare tare mult, mi-ai adus o mare bucurie! :*
    Random, good job! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Aoleo! Iar am fost atat de aproape?!?
    :)) :)) :))
    O data am fost mai sus, o data am fost mai jos.
    Data viitoare o sa fiu fix pe centru :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Corry felicitari si ma bucur tare tare pentru tine.Te rog sa imi spui daca nu cumva simti ca o sa castig la loto saptamana asta (impartim castigul sa stii :D).

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.