sâmbătă, 22 octombrie 2011

Un pic prea multe materiale

Iar m-am scapat la cumparaturi :)), asa ca o parte din materialele extra le-am pus pe breslo, in caz ca doreste cineva,

Don't hold your breath, nu-s chiar cele mai folosite materiale ale mele, din contra. Deci daca va plac mult de tot paturicile mele, nu stiu daca veti gasi ceva printre ele. Insa sunt super calitate :), numai designer print, quilting cotton. Si sper sa mai adaug cateva, dupa ce gasesc o cutie.



Le-am listat aici:
http://www.breslo.ro/Shop/dianocica

P.S. Pretul e cel la care le-am cumparat + TVA [adica fara taxe vamale, fara transport si fara TVA la transport, in ideea sa fie mai ieftine decat daca le-ati lua din state. Plus ca ajung a.s.a.p, nu in 3 saptamani, cat am asteptat eu. Dâh!]

7 comentarii:

  1. pt un sling fix merge vreunul? chiar cum se cheama materialul ala de la slingurile fixe noi (verde lucios, mov, rosu samd)?

    RăspundețiȘtergere
  2. Adriana,
    nu cred ca e niciunul suficient de mare pt un sling fix. De fapt a fost unul dar s-a dat deja. Daca folosesti quilting cotton, care e un bbc mediu spre subtire, ai nevoie musai de doua straturi.

    Cum se numeste? nţ nţ nţ... pai n-au fost, bre, la curs? :)))) N-ai notat, te-am prins :)))) Fie atlas [mai grosut si din bbc], fie cu testatura diagonala, ca la blugi.

    RăspundețiȘtergere
  3. pai am fost, bre:) dar cine a umblat dupa titirez, cine a facut poze, cine a dat la proba sisteme sanatoase de purtare a bebelusilor unei mamici tomnatice venita cu marsupiu clasic:D? si altele. nici nu ma vedeam in stare sa cos ceva, dar acum as face totusi o incercare :D desi e o nebuloasa....off

    RăspundețiȘtergere
  4. deci da, mea culpa, am uitat complet ca ai fost omul de baza la orice :">

    bon, detalii mai doriti? facem lectie in particular :D

    RăspundețiȘtergere
  5. ei....nici nu am avut eu stare sa ...fiu atenta. oi fi avand adhd:)) pai atlas grosutz sau tesatura diagonala nu au adus lamuriri noi, ci si mai multe intrebari. ala frumosu un pic lucios e atlas? si de unde se cumpara? sper ca nu din state ca sa arate fix la fel. si cati metri pt masura 1:D?
    eu as incerca de fun, dar sunt convinsa ca ce e al tau, e al tau. nu o sa imi iasa mie la fel ever:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Adriana,
    pai de ce sa-ti iasa ca al meu? A, daca vrei sa faci un bisnis din asta, ar fi bine sa-ti iasa si mai bine decat mie :D. Altfel, trebuie sa-ti iasa ce ai tu nevoie.

    Din pacate nu stiu sa te directionez catre un magazin care sa vanda asa ceva, la noi si la metru. Insa promit ca ma gandesc pe unde ai putea sa gasesti. Poate magazinul victoria?

    RăspundețiȘtergere
  7. ei de unde atata biznis? joaca mai degraba.

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.