miercuri, 6 aprilie 2011

Curatenia de primavara scoate la iveala...


Pana sa va spun ce, nu uitati ca vineri de intalnim in Kiselef, daca veti sa ne mai vedem pana plec din Bucuesti, acum e momentul. Mai multe detalii aici.

Asa, curatenia de primavara. Foarte pe scurt, ca sunt intre cutii si saci. Am mai gasit cateva slinguri Nu ma uita. Nu le mai pun pe site, mai mult ma chinui. Daca aveti vreun gand pentru unul din ele, ne auzim pe mail.


Am mai gasit si cateva Nord, insa trebuiesc masurate, nu am nici cea mai mica idee cat sunt de lungi si in momentul asta nu am timp de ele. Vor aparea in cateva zile, cand ma linistesc. Sunt putine tare, maxim 5 bucati, deci nici gand sa le pun pe site.

Si tot facand pachete am gasit si o paturica care nu era pe nicaieri, am pus-o si pe dansa (cea cu gri) pe Breslo, aici.

Rosalinda


Ultima paturica a suferit mici accidente (disparute toate la spalat, e drept, dar chiar nu-mi imaginam). Motiv pentru care ramane la noi. Bineinteles ca asta nu ma impiedica sa ma dau mare :))) si v-o arat. Chiar e absolut dementiala.

Childhood
(inca vreo doua poze cu ea pe flickr, le gasiti daca ii dati un click)


Acestea fiind zise, ne vedem vineri sau peste cateva luni. Si ne mai citim cand apuc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.