vineri, 25 februarie 2011

Azi in Glamour, maine ... ?


Uite-asa mi-a venit azi o idee. Cu HSM in cap, evident.

Saptamana trecuta o domnisoara draguta de la revista Glamour m-a rugat sa ii raspund la cateva intrebari. Daca n-as fi avut o colega de munca super simpatica si la curent cu revistele de gen (salut, Dana :) ), nu cred ca as fi stiut ce e aia :D. Si uite ca nu era deloc asa rau cum mi-as fi imaginat :).

Partea buna la 'moda' e ca, din cand in cand, sunt la moda chestii care de obicei nu s-ar incadra in categoria asta. De exemplu, parenthoodul. Na, ca n-am alt cuvant. Ei bine, am ramas surprinsa sa gasesc in numarul asta (Alex a luat doua, deci mai am de dat cu parerea :))) ) vreo 4 articole despre mame. Foarte tare! Cu atat mai mult cu cat unul din ele, ala cu me included :)), e cu mame care si-au schimbat complet orientarea profesionala dupa bebe. Si m-am simtit tare bine sa vad ca mai sunt mame care fac acelasi lucru.



Asa, despre altceva era vorba aici. Ce ziceti you (not really very) Hot Sexy Mamas, va faceti poze? Nu le publicati nicaieri pana nu sunt multumite de voi. Dar cand veti fi, ca o sa fiti, o sa fim cu toate, am zis!, nu ati vrea sa vedeti altfel diferenta? Si cine stie, poate vom mobiliza mai multe mame si ne facem coperta de Glamour, Mom Power :D. So, pozati? Din alea nasoale, sa se vada tot ce n-ai vrea sa se vada. Si dupa mobilizarea cu slabitul, prin vara asa, poate facem si o mobilizare cu tonifiatul. Asa, super motivanta... stiti voi. So? Facem?

(sa vezi ce cadou primeste husband diseara de ziua lui, sedinta foto horror :)))))) )

19 comentarii:

  1. E super periculos FB asta :))) Uiti sa vorbesti. Nu tu, eu :))). Groaznic :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) La multi ani Alex. Si spor la pozat. Io ma bag, da' se poate mai la primavara, asa? Nu de alta, da' acuma-n casa am cam 12 grade, ma tonifiez instant :D

    RăspundețiȘtergere
  3. da, mai ma bag cu mare drag, si-asa poate asa imi ies complet gargaunii din cap.

    plus ca ma tot gandesc, ca poate ar trebui popularizat parenthoodul asta si altfel, adica sa il facem mai sexy un pic si sa aratam ca a fi mama nu inseamna moartea creierului si a vietii outside the house, nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. héhé, eu vorbeam deja de sedinte de pozat
    al meu consort are o mare pasiune pentru fotografie si tot incearca sa ma tenteze cu un shooting privat (mdr)
    rasfoiam zilele trecute o parte din pozele facute de el de-a lungul timpului si, la fel, imi ziceam ca.. nu-i chiar asa rau
    si ca gata, am luat decizia, e clar
    dar trebuie organizare... culcat copilul, plantat decorul, regasit umbreluta pentru difuzare de lumina etc etc
    dar promit, revin!
    cu serii "inainte, dupa" mdr

    RăspundețiȘtergere
  5. hmm...suna f tentant, mai ales ca si eu sunt o mama cu o cariera cu totul si cu totul ;P

    RăspundețiȘtergere
  6. da' mama grasa si fara cariera se poate?

    RăspundețiȘtergere
  7. da, merge!! ca mama, care si-a inceput serviciul si care si-a dat seama ca nu mai merge asa, ca trebuie neaparat alta CARIERA, ceva foarte foarte strans legat de copil:) so congrats a lot, inca o data:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti foarte draguta, felicitari! Ma bag la orice mobilizare de-a ta, vad ca functioneaza! Si tocmai de asta, nu mai pot sa astept pina la vara, uite ce am descoperit saptamina asta: http://ozzy.ro/2011/02/am-bagat-starleta-n-casa/. Scuze ca iti dau asa, dar nici pina marti nu mai puteam astepta, ma intelegi, nu? :) (De fapt, adevarul e ca in lumea noastra mereu uitam zilele saptaminii...)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ralu
    pan' la primavara slabesti. Ups, stai, care primavara? Aia de peste 2 zile? :D

    Bogdana,
    Outside the house...nush ce sa zic :D. Dar creierul sigur nu moare ba, daca vrei, inveti mai multe decat intr-o viata. Si e bine sa fie vazut si altfel decat deprimant.Motherhoodul adica.

    Mihaela,
    care cariera? cine a zis de cariera? ce, io-mi fac cariera acum? (stai sa ma ridic de pe jos de la ROFL) E o viata care poate fi frumoasa. Nu? :)

    Magda,
    Sper din suflet sa gasesti ceva-ul ala pentru tine.

    Joe,
    vai, tre' sa caut o tipa tare pe youtube, daca o gasesc garantez ca lesini :)))) Sper s-o pun marti. Ga-ran-tez!

    RăspundețiȘtergere
  10. hai ca aproape cumpar Glamour, inca ma mai abtin, dar m-ai tentat, recunosc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Super doamna Diane, felicitari >:D<
    Succes cu becoming-ul, tin pumnii si fac galerie.
    Si la multi ani pozeorului tau.
    Va pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Dana,
    N-am zis nimic de articol in sine pentru ca am zis ceva si a iesit altceva :D. Adica din 5 idei, 3 sunt semi-bulite :). A'ta e'te :) Adica daca vrei sa vezi ce se mai intampla in lumea glamour :))), e doar 6 lei, ia-ti-o. Dar daca nu te intereseaza de fel, nu stiu daca-i modul cel mai bun sa cheltui 6 lei :D

    Rox,
    am niste emotii de mor. Cum o fi iesit, cum o fi stat papusoiul, cum .... cum ...

    RăspundețiȘtergere
  13. Diana ce si cand o sa fie la tv?
    despre HSM ma bag si eu, de fapt sunt bagata de vreo 4 sapt :D
    Am fost plecate la bunici o perioada si nu te-am citit, dar ieri si azi am recuperat.O sa povestesc mai multe despre dieta mea marti la raport.
    Acum despre coperta asta si despre poze nu stiu ce sa zic....daca vorbesti despre poze in costum de baie atunci NO WAY.Chiar daca dupa o sa arat ca Angelina, tot nu am curajul sa va arat cum aratam inainte, fapt pt care eu acum nu am in casa nici o oglinda in care sa ma vad de la bust in jos...

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna Diana, sunt Alina Rotariu, am incercat sa-ti raspund la mail dar de fiecare data primesc failure notice. Poate gasim o alta adresa de mail sau o alta metoda de comunicare:)

    RăspundețiȘtergere
  15. alina, e f ciudat. incearca la mateescudiana la yahoo com

    RăspundețiȘtergere
  16. Larisa, sambata viitoare, cred, la bebe magia.

    RăspundețiȘtergere

Primesc cu drag orice comentarii, mai putin spam. Incerc sa raspund cat de repede.
Comentariile la posturile mai vechi de 14 zile sunt moderate si vor aparea pe blog cu o usoara intarziere.